niedziela, 13 listopada 2016

Book haul, październik 2016.

☁Zapraszam na zakupy książkowe.☁

❉ Allegro.
W minionych miesiącach trochę poszalałam i udało mi się kupić kilka książek w naprawdę atrakcyjnych cenach. Nowe "Niewidzialne miasta" Italo Calvino zdobyłam za 16,70 zł, ale niestety nie udało mi się już kupić "Jeśli zimową nocą podróżny" tego autora, nadal się czaję...


Z używanych książek uzupełniłam swoja biblioteczkę o dwie musicalowe książki - "Katedrę Marii Panny w Paryżu" (Wiktor Hugo, 2,99 zł) oraz "Upiora opery" Gastona Lerouxa (11,34 zł). Od tego same sprzedawcy Ada zamówiła sobie "Proces/Wyrok" Franza Kafki za 6 zł. Wszystkie pozycje były w bardzo dobrym stanie i ogólnie polecam wam kupowanie na allegro.

❉ Aros.
Z tej strony zamawiałam w zeszłym tygodniu. Pod koniec miesiąca moja koleżanka ma urodziny, więc chciałam kupić jej książkę - "Ty" Caroline Kepnes, lubi tego typu literaturę i liczę, że jej się spodoba. Przy okazji wzięłam też dla siebie "Połącz kropki. Dzieła sztuki, krajobrazy i pojazdy" (16,24 zł) i "Harry Potter książka do kolorowania" (19,44 zł) dla mojej młodszej siostry.


❉ Autorska.
Kiedy tam byłyśmy to nie pamiętam. Ale mają u siebie półkę z książkami anglojęzycznymi, więc tym razem Ada skusiła się na "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban" J.K. Rowling, kosztował on 35,70 zł.

❉ Empik.
Może pamiętacie te promocje, gdy z kartą Mój empik można było kupić "Audrey w domu" Luca Dotti za 23,98 zł. I wtedy ją kupiłam, bo jestem fanką, dla mnie deal życia, czekam na kolejne rabaty.


❉ Gdynia.
W Gdyni byłyśmy w połowie września zobaczyć "Notre Dame de Paris". Oczywiście przeszłyśmy po namiotach z książkami i tam Ada uzupełniła swoją kolekcję Sherlocka Holmesa. (uzupełnię, jak napisze mi, które to konkretnie tytuły)
Zaszłyśmy tez do księgarni Świata książki, gdzie pierwszy tom "Nędzników" Wiktora Hugo moja siostra kupiła za coś około 15 zł.

❉ Nieprzeczytane.
To było największe zamówienie tego miesiąca, liczyło ono pięć książek. I tak, moja siostra wzięła dla siebie "Ósme życie. Tom 2" Nino Haratuschwili oraz "Nie poddawaj się" Rainbow Rowell. Ja dla siebie kupiłam serię, którą mam zamiar teraz czytać (wspominałam o tym w TBR) i są to "Król kruków", "Złodzieje snów" oraz "Wiedźma z lustra" Maggie Stiefvater. (cen nie znam, bo to nie ja zamawiałam, a na tej stronie się często zmieniają)


A więc to już wszystko z tego jakże skromnego book haulu. Mam nadzieję, że wam się podoba i możecie pisać, co powinnam czytać najpierw, albo co sądzicie o wyżej wymienionych pozycjach.

Do zobaczenia wkrótce.

7 komentarzy:

  1. O, widzę serię Król kruków. Pasowałoby się zabrać :D
    Upiór z opery! Kocham, kocham! Ale musical jest lepszy z tysiąc pięćset razy. MUZYKAAA <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam już "Upiora...", z biblioteki, ale ostatnio zapragnęłam mieć też swój egzemplarz. A musical jest genialny. :D

      Usuń
  2. No nic, tylko pogratulować zdobyczy! :) Sama mam zamiar (a raczej na pewno...!) kupić te piękne wydania Harrego Pottera! Postanowiłam, że zrobię sobie prezent na Mikołaja, a co :D
    Pozdrawiam!
    chocabooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że moja siostra powoli zacznie kompletować całą serię w oryginale :)

      Usuń
  3. Maggie Stiefvater wszystkie ksiązki gorąco polecam, szczególnie te najnowszą, czyli "Grzesznika", kojarzysz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę okładkę, nie zagłębiałam się na razie w jej inne powieści, jest to moje pierwsze spotkanie z autorką.

      Usuń
  4. Maggie Stiefvater i Grzesznik mega! to byla najbardzien udana ksiazka z wilkołaczych klimatow jej autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń