poniedziałek, 5 września 2016

TBR wrzesień.

Oto moje plany czytelnicze na nadchodzący miesiąc.
Zapraszam.

Postanowiłam, że do końca tego roku odświeżę sobie książki swoich ulubionych autorów. W tym miesiącu padło na Markusa Zusaka. "Posłańca" już prawie kończę, później zabieram się za "Złodziejkę książek".

Ostatnio zaczęłam czytać "Foxhole court" Nory Sakavic, czyli pierwszy tom trylogii "All for the game". Nie wiem czy uda mi się przeczytać we wrześniu całą serię, ale chciałabym chociaż dokończyć pierwszy tom. Oczywiście zabrałam się za nią z Polecenia Aliska czyta. :)


Ada przywiozła też kilka książek z biblioteki, więc automatycznie trafiają do wrześniowego TBR. A są to "Ja, anielica" i "Ja, potępiona" Katarzyny Bereniki Miszczuk, "Silver - pierwsza księga snów" Kerstin Gier i "Strażniczka książek" Mechthild Gläser.


To wszystko, co mam zamiar przeczytać we wrześniu, mam nadzieję, że uda mi się przeczytać każdą z tych książek.
A co wy macie w planach na pierwszy miesiąc szkoły?

5 komentarzy:

  1. Jak na razie planuję przeczytać "Porwaną pieśniarkę" (już własciwie zaczełam) i Królową Terlingu :) Oczywiście to nie koniec ale muszę wpaść do biblioteki i uzupełnić mój stosik wrześniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serię Pani Miszczuk przeczytałam parę miesięcy temu i bardzo dobrze ją wspominam. To były świetne książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam jeszcze większa ochotę sięgnąć po tę serię :D

      Usuń
  3. Widzę, że wpływ Aliski czyta działa. Ja też mam zamiar zabrać się za tę trylogię :D

    Pozdrawiam
    https://toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń