piątek, 17 czerwca 2016

Totally Should've Book TAG.

Zmian planów, dzisiaj TAG.
☁Zapraszam.☁


❉ Książka, która absolutnie powinna mieć sequel, czyli kontynuację.
"Nigdziebądź" Neila Gaimana skończyło się w takim momencie, że autor spokojnie mógłby dopisać kolejną część, którą z chęcią bym przeczytała.

❉ Książka, która absolutnie powinna mieć spin-off (książka/seria w tym osadzona samym świecie).
"Igrzyska śmierci" Suzanne Collins. Chciałabym przeczytać albo o pierwszych Głodowych Igrzyskach, albo o Ćwierćwieczu, w którym brał udział Haymitch, mogłoby z tego wyjść coś naprawdę dobrego i trzymającego w napięciu.
❉ Autor, który absolutnie powinien napisać więcej książek.
Czekam, aż Markus Zusak podaruje światu kolejne genialne dzieło literackie. I doczekać się nie mogę, niestety o żadnych jego planach nie słyszałam.

❉ Postać, która absolutnie powinna być z kimś innym.
Mam tylko dwie takie pary, najczęściej jednak bohaterowie kończą z tą osobą, z którą być chciała. Pisałam kiedyś już, że nie podoba mi się ostateczny wybór Christine z "Upiora opery Gastona Lerouxa. Druga taka sytuacja miała miejsce w "P S I still love you" Jenny Han. Na prawdę wolałabym, żeby Lara Jean była z innym chłopakiem.

❉ Książka, która absolutnie powinna skończyć się inaczej.
"P S Kocham cię" Cecelii Ahern. Nie znoszę, gdy ostatnia strona powieści sprawia, że całość staje się bezsensowna i tak naprawdę działa bohaterów nie prowadziły do niczego konkretnego.



❉ Książka, która absolutnie powinna być zekranizowana.
Moje modlitwy w końcu zostały wysłuchane i "Wicked" Gregory'ego Maguire'a zostanie zekranizowane. Data premiery jest wyznaczona na 2019, ale sądzę, że jeśli ma to być zrobione dobrze, to jestem w stanie tyle wytrzymać.

❉ Książka, która absolutnie powinna zostać przekształcona w serial.
Gdyby ktoś postanowił nakręcić serial na podstawie "Ali Makoty" Małgorzaty Budzyńskiej to z pewnością oglądałabym go z zaciekawieniem. Jednak w tym przypadku nie mam na co liczyć. 



❉ Książka, która absolutnie powinna mieć inną okładkę.
Długo się nad ty zastanawiałam i postawię na "Charlie'ego" Stephena Chbosky'ego. Nie podoba mi się żadne wydanie tej książki, zarówno Polskie jak i zagraniczne.

❉ Książka, która absolutnie powinna zachować oryginalną okładkę.
"Wybrańcy" i "Iskra" Kristin Cashore. Niedawno zabrałam się za tę serię, ale polskie wydania mają tragiczne okładki. Niby osoby na nich odzwierciedlają wygląd głównych bohaterek, ale mimo to są masakrycznie brzydkie, szczególnie w porównaniu z oryginalnymi.

❉ Książka, która absolutnie powinna zakończyć się na pierwszej części.
Pamiętam jak czytałam "Niezgodną" Veroniki Roth. I wtedy mi się podobała, nawet bardzo. I na tej książce seria powinna się skończyć. Następnie części są pisane na siłę, niepotrzebnie przedłużane i gdyby usunąć z nich jęczenie Tris miałyby po 50 stron.


Wszystkich chętnych zapraszam do wykonania tego TAGu. Swoich odpowiedzi możecie także udzielać w komentarzach. Pytania pochodzą z vloga Abigail Jailette.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz