środa, 4 maja 2016

TBR Maj.

Jeśli czytaliście już mój post z zakupami, pewnie domyślacie się co będę czytać w tym miesiącu.
Zapraszam.

Najpierw chciałabym skończyć "Grę anioła" Carlosa Ruiza Zafona, pod koniec poprzedniego miesiąca byłam mniej więcej w połowie i mam nadzieję szybko skończyć tę cegiełkę.

Od momentu wydania tej książki, nie mogę się doczekać aż w końcu się za nią zabiorę. Dlatego po Zafonie od razu zabieram się za "Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas".

Potem zamierzam przeczytać "Zdradę" Marie Rutkoski, która jest drugim tomem serii.

Oprócz tego planuję przeczytać "Osobliwe i cudowne przepadki Avy Lavender" Laslye Walton i "Ugly love" Colleen Hoover. 

❉ Jak starczy miesiąca to wezmę się w końcu za "Amerykańskich bogów" Neila Gaimana. Bardzo chcę przeczytać tę książkę, ale niestety jest dosyć duża i ciężka, przez co nie jest zbyt poręczna, a ja najczęściej czytam w komunikacji miejskiej.


A wy co planujecie przeczytać w tym miesiącu?

5 komentarzy:

  1. Wow plany naprawdę ciekawe:) Sama chętnie zabrałabym się za Dwór cierni i róż. Planuję przeczytać Razem będzie lepiej oraz Imperium ognia:) Wszystko zależy od tego ile czasu znajdę w maju. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też Maas, tyle że A Court of Mist and Fury, którego nie mogłam się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz plany! Ja czekam aż Ugly Love do mnie przywędruje z Book Tour, a książka Walton mocno mnie kusi!
    Dawno mnie tu nie było, a szkoda. Fajnie wrócić w dawno nie odwiedzane miejsca ;)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę najbardziej Dworu cierni i róż. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam spontanicznie, nie mam szczególnych planów :D
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń