czwartek, 19 maja 2016

EpikBox Maj 2016.

Właśnie dostałam najnowsze pudełko.
☁Zapraszam.☁



Jeśli nie wiecie czym jest EpikBox, jest to pudełko, subskrypcja, które możecie zamówić co trzy miesiące ze strony epikbox.pl, następne w maju. Znajduje się w nim od trzech do pięciu gadżetów książkowych i książka z gatunku Young Adult, wydana około miesiąc przed wysłaniem pudełka, jednak nigdy nie wiemy co dokładnie znajduje się w środku, zamawiamy w ciemno. Później niektóre dodatki możemy kupić osobno. Koszt pudełka to 47 zł, przesyłka 14 zł, możliwy jest odbiór osobisty.

Tematem obecnego pudełka było "Keep calm".
Na samej górze znalazłam kartkę z rysunkiem sowy i opisem obecnego EpikBoxa.


Jeszcze zanim otworzyłam samo pudełko, z paczki dostarczonej przez kuriera wypadła zakładka magnetyczna z motywem z "Niezgodnej" Veroniki Roth (napis "I AM DIVERGENT"). zakładam, że to dodatek za dodanie zdjęcia na Instagrama.
Przechodząc do środka, wszystkie przedmioty zawinięta były w żółtą bibułkę. Na wierzchu znalazłam kupon rabatowy na 10% do sklepu epikbox.pl oraz broszurkę z książkowymi rekomendacjami.


Dalej wyciągnęłam tatuaże związane z czytaniem oraz zakładki magnetyczne, jedna z Percym Jacksonem, bardzo mi się podobają. Na samym dole leżała poszewka na poduszkę z napisem "SLEEP LESS READ MORE". Ta bardzo mi się przyda, akurat czegoś takiego właśnie szukałam.


A teraz czas na książkę. Tym razem jest to "Simon oraz inni homo sapiens" Becky Albertalli. Powieść będzie miała swoją premierę 8 czerwca. Bardzo się cieszę na ten egzemplarz, w sumie spodziewałam się innej książki, ale tę też przeczytam z przyjemnością (właściwie to już ją kończę). Do powieści dołączony został spis piosenek słuchanych przez głównego bohatera oraz naklejka z notatką od autorki (będzie na teczkę ;)).


To już wszystko, co znajdowało się w majowym EpikBoxie. Mimo, że jestem zadowolona ze znajdujących się w nim produktów to zastanawiam się czy nie przestać ich zamawiać, jeszcze nad tym pomyślę.

A wy, zamawiacie EpikBoxa?

3 komentarze:

  1. Nigdy nie zamawiałam tego pudełka i póki co jakoś mnie nie kusi. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę dużo kasy na to idzie...
    Nie znam się na tym, na razie nie zacznę zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zsumowaniu wszystkiego razem nie wychodzi aż tak źle :)

      Usuń