piątek, 27 maja 2016

Book haul, maj 2016.

Takich okazji nie można było przegapić...
Zapraszam.

❉ Czytam.pl.
Ktoś wrzucił na którąś z facebookowych grup link do pakietu "Książę Parnasu" + "Więzień nieba" Carlosa Ruiza Zafona za 7,13 zł, w twardych oprawach. Zależało mi właśnie na "Księciu..", drugą z tych książek już miałam, ale stwierdziłam, że za taką cenę warto. "Więzień.." powędrował do mojej koleżanki. Przy okazji tego zamówienia Ada wzięła dla siebie "Syrenę" Kiery Cass (21,11 zł).


❉ Dedalus.
Tu wstąpiłyśmy przed koncertem muzyki musicalowej w Mazowieckim Instytucie Kultury. Było kilka ciekawych pozycji, ale tym razem zdecydowałam się na "Wybrańców" Kristin Cashore za 8 zł.

❉ Epikbox.
W majowym pudełku znalazł się "Simon oraz inni homo sapiens" Becky Albertalli. O całej zawartości możecie przeczytać tu.

❉ WTK.
Na Warszawskich Targach Książki (w sobotę) kupiłyśmy tylko dwie książki - "Historię pszczół" Mai Lunde i "Ósme życie" Nino Haratischwili (każda za 33,67 zł). Dodatkowo ze stoiska EpikBoxa mamy zakładki z postaciami: Sherlocka, Harry'ego, Hermionę razy dwa i Wolverine'a, każda po 4 zł. (zdjęcia dodam później)

❉ WTK - wymiana.
Kilka powieści, które zalegały nam na półkach postanowiłyśmy podczas Targów wymienić. Oddałyśmy "Restart", "Czerwoną królową", "House i filozofia", "Zostań, jeśli kochasz", "Wróć, jeśli pamiętasz" i dwa pierwsze tomy "Mary Dyer". A udało nam się (dosłownie) dorwać "Kod da Vinci" Dana Browna, "Morderstwo w Orient Expressie" Agathy Christie, "Panikę" Lauren Oliver, "Cudowne tu i teraz" Tima Tharpa oraz "Powtórkę z miłości" Kerstin Gier, "Analfabetkę, która potrafiła liczyć" Jonasa Jonassona i kolorowankę - "100 najpiękniejszych miejsc na świecie".


To jest wszystko co przybyło do nas w przeciągu ostatniego miesiąca. 
Którą z tych książek polecacie do przeczytania jako pierwszą? 
Co kupiliście w maju?

7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Historii pszczół :) Niczego nie czytałam, więc pozostaje mi życzyć tylko Tobe miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Historia pszczół" jest rewelacyjna! :D Czytałam jeszcze jedynie "Powtórkę z miłości" - podobała mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zacznij od Historii pszczół, sama jestem jej bardzo ciekawa. przyjemnej lektury, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdobycze, tylko gdzie to wszystko trzymać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam już miejsca, stawiam na górze na szafkach ;)

      Usuń
  5. A ja to znowu zazdroszczę Warszawskich Targów Książki! A zdobycze majowe rewelacyjne, u mnie w tym miesiącu bardzo biednie jeżeli chodzi o książki :/ Cieplutko pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do Targów.. jeśli komuś nie zależy na spotkaniu z autorami i nie chce się stać w kolejkach do nich, to nie opłaca się na nie jechać, szczególnie z innego miasta.

      Usuń