piątek, 1 kwietnia 2016

TBR Kwiecień.

☁ Zapraszam na moje plany czytelnicze na nadchodzący miesiąc. 

Pierwsze co zrobię, to dokończę "Marcovaldo" Italo Calvino, bardzo szybko się czyta, jak na razie jestem zakochana w tej książce. 

 Nie mam konkretnych planów na kwiecień. Zamierzam dalej wyczytywać książkowe zapasy ze swojej biblioteczki. Powieści za które szczególnie chcę się zabrać w najbliższym czasie to "Porwana pieśniarka" Danielle L. Jensen, "Gra anioła" Carlosa Ruiza Zafona, "Amerykańscy bogowie" Neila Gaimana.

 Chciałabym także odświeżyć sobie jedną lub kilka z moich ulubionych książek z dzieciństwa: "W 80 dni dookoła świata" Juliusza Verne, "Mała księżniczka" i "Tajemniczy ogród" Frances Hodgson Burnett, "Kubuś Puchatek" i "Chatka Puchatka" A. A. Milne. Nie są one długie, więc myślę, że uda mi się coś z tego przeczytać.

 I standardowo, jeśli starczy miesiąca na koniec książek to czeka stos od Ady, wszystkie pozycje wymieniłam w poprzednim TBR.


 Planuje też w połowie miesiąca zamówienie na arosie i jest bardzo prawdopodobne, że zabiorę się za którąś z zakupionych książek, co to będzie konkretnie nie chcę na razie zdradzać.

Liczę na wasze sugestie i chętnie dowiem się co sami zamierzacie przeczytać w nadchodzącym miesiącu :).

9 komentarzy:

  1. Plany wyśmienite, szczególnie "Porwana pieśniarką" za którą zabieram się już dłuższy czas :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co nie mam konkretnych planów czytelniczych. Mam nadzieje, ze Tobie uda się Wszystko przeczytać. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. sama mam w planach Porwaną Pieśniarkę, chętnie poznam Twoją opinię. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przeczytać ''Porwaną Pieśniarkę''! Kubusia też bym sobie chętnie odświeżyła. :)
    Powodzenia w kwietniu!
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "Mała księżniczka" - to ukochana książka mojego dzieciństwa! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Grę anioła" - z resztą jak wszystkie inne książki Zafona. Lubię jego styl :) Co do moich planów, na pewno zabiorę się za "Tylko ty" Federico Moccia.

    OdpowiedzUsuń
  7. To życzę powodzenia z planami. A tak poza tym to jestem tutaj po raz pierwszy i muszę Ci napisać, że masz naprawdę fajny blog ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzo mnie cieszą Twoje słowa :) również pozdrawiam.

      Usuń