poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Celebrity Book TAG.

Ostatnio zostałam nominowana do Celebrity book TAG przez Paulinę z bloga Z książką w kieszeni. Bardzo za to dziękuję i przechodzę do pytań.
☁Zapraszam.☁

❉ Emma Watson - książka z piękną kiss-ass bohaterką.
Do tego pytania dopasuję Helenę z "Imperium ognia" autorstwa Sabaa Tahir. Nie jest ona główną postacią tej książki, ale jest opisywana jako piękna dziewczyna, która potrafi skopać tyłek.

❉ Ryan Gosling - książka z najgorętszym męskim bohaterem.
Bezapelacyjne, najgorętszym książkowych bohaterem, o jakim czytałam jest Wilk z "Sagi księżycowej" Marissy Meyer



❉ Brangelina (Angelia Jolie i Brad Pitt) - książka z najlepszą parą. 
Kocham Tristrana i Yvaine z "Gwiezdnego pyłu" (Neil Gaiman). Jedna z najlepszych par książkowych, po prostu uwielbiam tę dwójkę razem.

❉ Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego uwielbiasz.
Ostatnio przeczytałam zbiór opowiadań "Marcovaldo, czyli pory roku w mieście" napisany przez Italo Calvino i zakochałam się w stylu, jakim się posługuje i już nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po inne jego dzieła.

❉ Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka.
Z przyjemnością wam oznajmię, że moją ulubioną krótką książką jest "Księga cmentarna" napisana przez Neila Gaimana.


❉ Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka.
"Nędznicy" Victora Hugo to około 2000 stron czystej perfekcji, polecam każdemu się podjąć.

❉ Leonardo DiCaprio - książka z najsmutniejszą śmiercią.
W "Koronie w mroku" dzieje się coś, czego do tej pory nie wybaczyłam autorce.

❉ Kristen Stewart - najnudniejsza książka.
Nie wybiegając zbyt daleko pamięcią postawię na "Jej wszystkie życia" Kate Atkinson. Wspominałam już tu, że książka ta jest dobrze napisana i ma jeden ciekawy wątek. Ale oprócz tego nic się w niej nie dzieje, nawet zakończenie jest pozbawione sensu.



❉ Ian Somerhalder i jego kot - najsłodsza książka.
Dla mnie jedną z takich pozycji jest "Dziewczyna z pomarańczami" Josteina Gaardera. Kiedy sobie przypominam główny wątek miłosny tej powieści, robi mi się ciepło na sercu, jest on naprawdę uroczy.

❉ Jennifer Lawrence - idealna książka bądź seria.
Dla mnie jest to "Cmentarz zapomnianych książek", a konkretnie "Cień wiatru" Carlosa Ruiza Zafona. Autor stworzył magiczną opowieść, pełną akcji, tajemnic, pełnych życia bohaterów, nie zapominając przy tym o humorze i rewelacyjnym stylu pisania.

To tyle, dziesięć pytań za mną. Do odpowiedzenia chcę nominować : Love, coffee & books i To read or not to read. Mam nadzieję, że również weźmiecie udział.

A wy jakbyście odpowiedzieli?

4 komentarze:

  1. Koniecznie muszę się w końcu zabrać za "Nędzników" - czytałam tego autora "Katedrę Marii Panny w Paryżu" i bardzo mi się podobała :)

    Pozdrawiam
    Książki - inna rzeczywistość

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam żadnej z nich ale może przeczytam Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wzięłaś udział, dziękuję :D Zgadzam się z każdą odpowiedzią, szczególnie jeśli chodzi o Nędzników. Muszę się przyznać, że najpierw oglądałam film i spodziewałam się czegoś innego, ale bardzo miło się zaskoczyłam. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację - mam nadzieję, że uda mi się jak najszybciej zrobić ten tag :)

    OdpowiedzUsuń