sobota, 5 marca 2016

Liebster Blog Award po raz szósty.

Do LBA nominowała mnie Otwarta Księga. Za wyróżnienie serdecznie dziękuję i przechodzę do pytań.
Zapraszam.

Liebster Blog Award polega na tym, że odpowiadam na 11 pytań, zadanych przez osobę, która mnie nominowała. Następnie wybieram innych blogerów poniżej 200 obserwatorów i zadaję im własne pytania.

❉ Gdybyś mógł/mogła adoptować jakieś fantastyczne zwierzę, jakie byś wybrał/wybrała?
Wahałam się między smokiem a jednorożcem, ale jednak wybrałabym smoka, a najchętniej jego "kieszonkową" wersję, jak Mushu z "Mulan".


❉ Ulubione miejsce do czytania?

Łóżko, jeśli czytam w domu, ale lubię też czytać w pociągu.



 Książka, która zmieniła coś w Twoim życiu lub Twoją opinię o czymś?

"Zabić drozda" Harper Lee i "Posłaniec" Markusa Zusaka.


❉ Czy gdybyś znalazła książkę o całym Twoim życiu, przeczytałabyś ją do końca?

Pewnie bym zaczęła, ale nie wiem czy byłabym w stanie ją dokończyć.


❉ Świat fantastyczny, w którym mogłabyś zamieszkać.

Śródziemie lub królestwo Stormhold.


❉ Gdybyś mogła spotkać pięć postaci historycznych lub fikcyjnych, kogo byś spotkała?

Gwen z "Trylogii czasu", Faramir z "Władcy pierścieni", Jean Louis z "Zabić drozda", Liesel ze "Złodziejki książek" i Daniel z "Cmentarza zapomnianych książek".


❉ Dlaczego powstał twój blog?

Moja siostra (możecie ja kojarzyć jako Adę) namówiła mnie, a poza tym lubię dzielić się moją opinią z ludźmi w Internecie.


❉ Jaki jest Twój ulubiony serial?

"Pretty little liars", "Mentalista", "Downton Abbey".


❉ Masz jakąś ulubioną ekranizację książki?

Na pewno "Władca pierścieni", cała trylogia w reżyserii Petera Jacksona, która jest według mnie arcydziełem i nadal wzbudza we mnie zachwyt, nawet przy setnym odtworzeniu (szczególnie scena bitwy pod Helmowym Jarem).



❉ Jakie cechy w swoim charakterze lubisz?

Poczucie humoru, dystans do siebie, szczerość.


❉ Jaka jest Twoja ulubiona baśń?

Uwielbiam "Piękną i bestię", to już dobrze wiecie, ale żeby dodać coś nowego, to napiszę, że bardzo lubię "Krzesiwo" Hansa Christiana Andersena.

Ode mnie nominacje wędrują do:


Pytania do was (bez zmian, co do tego, nie jestem zbyt kreatywna):

* Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz?
* Gdzie najbardziej chciałbyś mieszkać?
* 12 książka na Twojej półce i co o niej sądzisz?
* Ostatni film widziany w kinie.
* Znienawidzona piosenka.
* Lubisz chodzić do teatru?
* Jakieś nietypowe nawyki?
* Rzecz, którą kupiłeś jako ostatnią.
* Ulubiony przedmiot w Twoim pokoju.
* Jak długo piszesz bloga?
* Żart, który nigdy ci się nie znudzi.

Z mojej strony to tyle. Do zobaczenia wszystkim przy okazji kolejnego posta :*.

10 komentarzy:

  1. Gwendolyn - o rety! Czytałam całą trylogię i oglądałam pierwszą część. Jestem nią zauroczona ;) A Mulan - chyba w wolnym czasie sobie obejrzę bajkę. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobał Ci się film? Ja obejrzałam kawałek, ale bardzo brakowało mi tego humoru z książki i sobie odpuściłam...

      Usuń
  2. Super odpowiedzi i pytania. Ja też uwielbiam ekranizacje "Władcy Pierścieni". ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo Trylogia czasu, uwielbiam ją! ♥
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Mushu z Mulan i też chciałabym mieć smoka! *-*
    Także lubię czytać w łóżku, gdy poduszką jest mój miś, ale wolę na świeżym powietrzu... :D
    Świetne odpowiedzi!
    Buziaki! :*
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też bardzo lubię Mulan, kieszonkowy smok jest świetnym wyborem. Downton Abbey mam w planach. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak, czytanie w pociągu jest fajne <3 Jedyny mój problem - zasypiam w nim. I to bardzo szybko... często czytam, a już chwilę później głowa mi wisi... Oczywiście, mówię o dłuższych trasach.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam czytać w łóżku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również lubię "Mentalistę". A czytać to mogę wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń