czwartek, 4 lutego 2016

Liebster Blog Award po raz czwarty.

Do Liebster Blog Award zostałam nominowana przez Mi Lenę z bloga Cudowne książkiBardzo dziękuję za nominację i przechodzę do pytań.
Zapraszam.

Liebster Blog Award polega na tym, że odpowiadam na 11 pytań, zadanych przez osobę, która mnie nominowała. Następnie wybieram innych blogerów poniżej 200 obserwatorów i zadaję im własne pytania.

❉ Czy masz jakąś znienawidzoną książkę? 
Jest kilka książek, które mi sie nie podobały. Ale najgorszą z nich jest "Mały książę" Antoine de Saint-Exupery.

 Jaki jest twój ulubiony książkowy paring?
Katniss i Peeta, Scarlet i Wilk.

 Jaki jest twój ulubiony kolor?
Lawendowy niebieski.

 Czy poświęciłeś/aś już coś dla bloga?
Tylko i wyłącznie czas.


 Wolisz kupić czy wypożyczyć lekturę?
Jeśli nie jestem pewna, że może mi się spodobać, a mam możliwość ją wypożyczyć to idę do biblioteki.

 Jak duża jest twoja domowa biblioteczka?
W samym moim pokoju jest około 110. W całym domu będzie jeszcze jakieś 300-400 książek. Nigdy tego nie liczyłam, może być ich nawet więcej.

 Słodkie ciasto czy gorzka czekolada? Co byś wybrał/ła?
Ciężki wybór. Od czasu do czasu ciasto, ale częściej jem gorzką czekoladę.

 Jaka była pierwsza przeczytana przez ciebie książka (z wyjątkiem lektur szkolnych) ?
Nie mam pojęcia, bardzo wcześnie zaczęłam czytać książki. Możliwe, że był to "Kubuś Puchatek" A. A. Milne.
  Ile książek zamierzasz przeczytać w 2016?
52 to moje minimum. Ale chciałabym spróbować przeczytać więcej niż w zeszłym roku (80 tytułów).

 Jaki jest twój ulubiony książkowy gatunek?
Fantastyka.

 Czy wcześniej znałaś mojego bloga (jeszcze przed nominacją) ?
Tak, zaglądałam na niego od czasu do czasu.


Ode mnie nominacje wędrują do:


Pytania do was (bez zmian):

* Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz?
* Gdzie najbardziej chciałbyś mieszkać?
* 12 książka na Twojej półce i co o niej sądzisz?
* Ostatni film widziany w kinie.
* Znienawidzona piosenka.
* Lubisz chodzić do teatru?
* Jakieś nietypowe nawyki?
* Rzecz, którą kupiłeś jako ostatnią.
* Ulubiony przedmiot w Twoim pokoju.
* Jak długo piszesz bloga?
* Żart, który nigdy ci się nie znudzi.

Z mojej strony to tyle. Nominowanym  życzę miłej zabawy przy odpowiadaniu na pytania. Do zobaczenia :)

13 komentarzy:

  1. 80 książek to spory wynik. Ja również chciałabym przeczytać w tym roku ponad 52 książki, także zobaczymy co z tego wyjdzie :D
    Lawendowy niebieski jest cudowny! Muszę dorwać taki lakier do paznokci :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maluję niedługo ściany na taki kolor :)

      Usuń
  2. Katiss i Peeta! <3
    Super odpowiedzi! :D
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bezsensowne jest pytanie o poświęcenie - chociaż sama musiałam zrealizować to LBA.


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiało mnie jak wiele można poświęcić dla bloga..

      Usuń
  4. Nie lubisz Małego księcia? O nie! Strzelam wielkiego focha! Żartuję, każdy lubi co innego, ale ja ci chyba nigdy tego nie wybaczę ;_; 80 książek, dużo. Trzymam kciuki, żeby w tym też się udało!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie rozumiem geniuszu autora, ciężko było mi to przeczytać i raczej drugi raz próbować nie będę. Proszę, nie obrażaj się ;)

      Usuń
  5. Tyle książek masz w domu - zazdroszczę Ci. Ja to mam tylko jakieś encyklopedie i słowniki, a takich które mnie interesują i chciałabym ich mieć więcej jest tylko 30. ;(
    Gratuluje nominacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzice kupowali dużo książek i dla mnie i mojego brata, do każdego prezentu, na święta, urodziny, zawsze musiała być dodatkowo książka. Jakoś się uzbierało :)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki, żebyś pobiła swój rekord czytelniczy z tamtego roku. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za nominację. Odpowiem na pytania jeszcze w tym tygodniu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa, można się trochę lepiej poznać. Też już odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń