niedziela, 17 stycznia 2016

Seriale, które oglądam.

Przedstawiam wam dziś seriale, które oglądam na bieżąco, a które właśnie mają przerwę (między sezonami lub w połowie sezonu) i czekam na ich kontynuację. 
*Jest to lista programów zebranych z przeciągu okołu 8 lat. Dotyczy to wszystkich moich wpisów o serialach.
Zapraszam.

❉DAREDEVIL.
[sezon 2. planowany na kwiecień 2016]
Nie przepadam za superbohaterami (oprócz X-Menów, ich uwielbiam), ale bardzo zainteresował mnie opis serialu (niewidomy prawnik, walczący z przestępcami brzmi całkiem nieźle) oraz aktorzy, grający główne role - Charlie Cox, moja miłość z "Gwiezdnego pyłu" i Rosario Dawson, która grała Mimi w filmowej wersji "Rent".

❉FAKING IT.
[sezon 3. planowany na 2016]
Serial typowo amerykański, przewidywalny, chwilami obrzydliwy, o dwóch dziewczynach, udających, że są lesbijkami, dzięki czemu stają się popularne w szkole. Trochę odmóżdżacz, ale lubię czasem coś takiego obejrzeć żeby się odstresować.

❉GALAVANT.
[sezon 2. planowany na  3 stycznia 2016]
Wiecie, jak uwielbiam musicale i baśniowe elementy w filmach, a to połączenie tych dwóch. Genialne, przezabawne piosenki i bohaterowie, szczególni król Richard, skradł moje serce.


❉GRA O TRON (Game of thrones).
[sezon 6. planowany na 24 kwietnia 2016]
Wszyscy wiedzą o czym jest ten serial, wszyscy oglądają. Ja chyba nadal oglądam go tylko z czystej ciekawości, kto zginie, powoli przestaje mnie interesować, trochę się gubię w postaciach i wydarzeniach.

❉KRZYK (Scream).
[sezon 2. planowany na 20 kwietnia 2016]
Odkrycie zeszłego roku. Serial-slasher, oczywiście zakończenie do przewidzenia, ale były momenty, które mnie przeraziły. A że oglądałam go w środku nocy i mam bardzo bujną wyobraźnię...

❉SŁODKIE KŁAMSTEWKA (Pretty little liars).
[sezon 6B. planowany na 12 stycznia 2016)
Mój ulubiony serial. Liczyłam, że będzie to już ostatni sezon, jednak słyszałam, ze planują nakręcić dwa czy trzy kolejne. Nie wiem czy jest sens, mimo tego, jak bardzo go lubię, uważam, że powinni go zakończyć, a nie na siłę przedłużać. W końcu, jak długo można nękać grupę dziewczyn... 


❉ SHERLOCK.
[odcinek specjalny wchodzi do kin 7 stycznia 2016; sezon 4 - straciłam nadzieję, że kiedyś powstanie]
Uwielbiam Sherlocka Holmesa, a to jednak z moich ulubionych adaptacji jego przygód. I jeden z najlepiej zrobionych seriali, jakie oglądam. Ale 3 odcinki raz na kilka lat mnie nie satysfakcjonują. 

❉YOUNGER.
[sezon 2. planowany na 12 stycznia 2016]
W skrócie, opowiada o czterdziestolatce, która, aby zdobyć pracę, udaje, że ma 26 lat. Polecony mi przez Adę, niesamowicie śmieszny i nie mogę się doczekać na dalszy ciąg. 

❉TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO.
[sezon 5. planowany na wiosnę 2016]
Przy okazji Top model pisałam, że oglądam dwa programy rozrywkowe w telewizji. I to jest właśnie ten drugi. Podoba mi się pomysł, że uczestnicy nie odpadają, tak na prawdę każdy wygrywa i mogą głosować na siebie nawzajem. I przyjemnie słucha się dobrze wszystkim znanych przebojów w wykonaniu osób, biorących udział w programie.



To wszystko na dziś, do zobaczenia w środę przy recenzji "Restartu" :).
A wy, na kontynuację jakiego serialu czekacie najbardziej?

13 komentarzy:

  1. Ja nie oglądam często seriali, ale czasem lubię obejrzeć sobie Teen Wolfa. Ale Younger wydaje mi się być ciekawy. Buziaki, Idalia :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oglądam jedynie Once Upon a Time i Pretty Little Liars :)
    be-my-dreamcatcher.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w planach "Grę o Tron". co do sherlocka, to odcinek specjalny dziś w tvp2 o 20.1o :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja Twarz Brzmi Znajomo <3 Uwielbiam ten program! Nawet nie wiesz jak bardzo się zawiodłem, jak Zosi Zborowskiej nie udało się wygrać ostatniego sezonu :<
    Jeśli chodzi o seriale ostatnio zacząłem oglądać Shadowhunters :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie ^^
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatecznie zadowolił wynik, ale sądzę że Michał Grobelny powinien znaleźć się w finale.
      A co do Shadowhunters to nie byłam w stanie obejrzeć 1. odcinka do końca. Przy tym serialu film wypada dobrze.

      Usuń
  5. Polecam jeszcze "Teorię wielkiego podrywu", "Jak poznałem waszą matkę", "Przyjaciół" oraz "Pamiętniki wampirów", myślę, że mogą ci się spodobać :)


    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pamiętniki.." mnie nie wciągnęły, a "Teorię.." obejrzałam do 7. sezonu, potem porzuciłam, bo było niepotrzebnie przeciągane, straciło dawny urok.
      "Jak poznałem waszą matkę" to jeden z moich ulubionych seriali. Oprócz ostatniego odcinka, który nigdy nie powinien powstać.

      Usuń
  6. Nie wiele znam ;D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę o tym, aby kontynuowali "Prawo Agaty", ale to już raczej niemożliwe :(
    Nominowałam Cię również do Liebster Blog Award, więc jeśli tylko masz ochotę odpowiedzieć to zapraszam :)
    http://oliviaczyta.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami oglądam Twoja twarz brzmi znajomo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamierzam najpierw przeczytać ''Grę o tron'', a potem serial! :*
    Super post! :D
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie: http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń