sobota, 23 stycznia 2016

Liebster Blog Award po raz trzeci.


Do Liebster Blog Award zostałam nominowana przez Olę K. z bloga Nieuleczalny książkoholizm. Bardzo dziękuję za wyróżnienie.

☁Zapraszam.☁

Liebster Blog Award polega na tym, że odpowiadam na 11 pytań, zadanych przez osobę, która mnie nominowała. Następnie wybieram innych blogerów poniżej 200 obserwatorów i zadaję im własne pytania.


❉ Twój książkowy mąż? 
A żeby to był jeden. Ograniczę się do trzech. Peeta z "Igrzysk śmierci", Wilk z "Sagi księżycowej" i Daniel z "Cmentarza zapomnianych książek".

❉ Czy wracasz do książek, które już przeczytałaś/eś? Dlaczego?
Co jakiś czas wracam do moich ulubionych książek, żeby je sobie odświeżyć.

❉ Twój ulubiony książkowy blog? Dlaczego?
Nie mam ulubionego książkowego bloga.

❉ Jaki jest Twój ulubiony gatunek książek?
Fantastyka, wszelkiego rodzaju.

❉ Czy podjadasz przy czytaniu?
Nie, bo trudno mi wtedy trzymać książkę.

❉ Co sądzisz o czytelniczych wyzwaniach?
Nie przepadam za nimi, szczególnie za tymi, w stylu "Autor ma takie inicjały, jak ty" albo "Lektura, której nie dokończyłeś". Są takie wyzwania, gdzie nie zawsze możemy znaleźć książkę, która nas zainteresuje, w związku z czym czytamy coś na siłę, nie sprawia nam to przyjemności. Sama biorę udział tylko w wyzwaniu "52 książki w roku", nie ogranicza mnie to, mogę czytać co zechcę.

❉ Jaka jest Twoja ulubiona baśń?
"Piękna i bestia" - kocham, uwielbiam, każdą interpretację, najpiękniejsza historia.


❉ Jakie jest Twoje popisowe danie?
Babka z ajerkoniakiem, nie potrafię ugotować jakichś wymyślnych dań, dużo lepiej wychodzi mi pieczenie.

❉ Czy oglądasz jakichś youtuberów? Jeśli tak, to jakich?
Oglądam, wśród nich jest dużo kanałów o różnej tematyce. Moje ulubione to: Więcej książków, PeruseProject, TotallBookNerd7, Katarzyna Napiórkowska (CallMeKat), Michelle Reed, LGS, SaraBeutyCorner, Paweł Opydo, AbstrachujeTV.

❉ Kiedy ostatni raz kupiłeś książkę i jaka to była?
Całkiem niedawno, na przecenach na stronie Empiku, "Marcovaldo" Calvino Italo.

❉ Co lubisz robić z przyjaciółmi?
Chodzić do kina, na zakupy albo leżeć i oglądać filmy.




Ode mnie nominacje wędrują do:


Pytania do was:

* Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz?
* Gdzie najbardziej chciałbyś mieszkać?
* 12 książka na Twojej półce i co o niej sądzisz?
* Ostatni film widziany w kinie.
* Znienawidzona piosenka.
* Lubisz chodzić do teatru?
* Jakieś nietypowe nawyki?
* Rzecz, którą kupiłeś jako ostatnią.
* Ulubiony przedmiot w Twoim pokoju.
* Jak długo piszesz bloga?
* Żart, który nigdy ci się nie znudzi.

Z mojej strony to tyle. Nominowanym  życzę miłej zabawy przy odpowiadaniu na pytania. Do zobaczenia :)


12 komentarzy:

  1. Piękna i Bestia to baśń, która jako pierwsza zdobyła moje serce. jeszcze w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam ulubionego bloga książkowego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z twojego polecenia zamówiłam Sagę księżycową i mam nadzieję, że Wilk też mnie oczaruje. Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam "Piękną ki Bestię". To wspaniała baśń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie najpiękniejsza ze wszystkich, z niecierpliwością czekam na przyszłoroczną ekranizację.

      Usuń
  5. Bardzo fajne odpowiedzi. Dziękuję za nominację i już biorę się za odpowiadania na pytania. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  6. Ja także uwielbiam Piękną i Bestię :* Świetne odpowiedzi i dziękuję bardzo za nominację :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam identyczne zdanie o wyzwaniach książkowych! Dlatego sama biorę udział tylko w "52 książkach" i "Przeczytam tyle ile mam wzrostu", bo te wyzwania nie zmuszają mnie do niczego a jedynie motywują:)
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze opcje ;) ja nie mierzę grzbietów, bo nie wiem czy przy moim 173-175 cm bym się wyrobiła.

      Usuń