sobota, 12 grudnia 2015

Seriale, które oglądam.

Zapraszam dzisiaj na post o serialach, w których jestem trakcie, a które zostały już zakończone lub nadal trwają, a mi zostało jeszcze sporo do obejrzenia. Jak zawsze, moment na którym skończyłam podaję w nawiasie i dodatkowo - przybliżony czas trwania odcinka.
Zapraszam.


❉ BIAŁE KOŁNIERZYKI (White collar)
[sezon 4, odcinek 5/6 sezonów; 40 min]
Serial opowiada o fałszerzu dzieł sztuki, który w zamian za wyjście z więzienia, pomaga agentom FBI. Ostatnio go trochę zaniedbałam, może trochę dlatego, że poprzednie sezony bardziej mi się podobały, ale w najbliższym czasie powrócę. Włączam zwykle "w tle", gdy muszę coś zrobić do szkoły albo jak rysuję. Jest zabawny, a sprawy prowadzone przez bohaterów wyróżniają się na tle innych seriali o podobnej tematyce.

❉ BRZYDULA
[odcinek 199/235 odcinków; 20 min]
Kiedyś oglądałam na bieżąco, ale po przemianie bohaterki jakoś straciłam zainteresowanie. W te wakacje wróciłam i zamierzam w końcu poznać zakończenie tej historii. Oczywiście, uwielbiam Violettę, jej rola jest świetna, a scenarzysta piszący jej teksty był geniuszem :D.

❉ DARIA
[sezon 1/4 sezony; 20 min]
Tytułowa Daria jest cyniczną, inteligentną nastolatką o ironicznym poczuciu humoru. Bardzo ją lubię, jej przemyślenia często pokrywają się z moimi własnymi. W dodatku jest to serial animowany, ale skierowany do trochę starszych odbiorców (12+). Humor jak najbardziej mój, ale nie jest to serial komediowy. Przedstawiane są tu często sytuacje, które każdy z nas zna, ze szkoły, z domu itp. Bardzo polecam, szczególnie osobom w moim wieku.


❉ ELEMENTARY
[sezon 3, odcinek 7/4 sezony; 40 min]
Kolejna współczesna wersja Sherlocka Holmesa, ale tym razem w roli doktora Watsona występuje kobieta (Lucy Liu), a akcję przeniesiono na amerykański grunt. To bardzo ciekawa interpretacja prozy sir Arthura Conan Doyle'a, wiele się dzieje, historia rozwija się w dosyć nietypowy sposób. Muszę w końcu nadrobić, bo ciekawi mnie, co będzie dalej.

❉ GLEE
[sezon 4/ 6 sezonów 40 min]
Glee oglądałam kiedyś, dawno temu, potem porzuciłam, a ostatnio znowu zaczęłam oglądać. Uwielbiam musicale, lubię, gdy jest dużo śpiewania, a jeśli są to jeszcze piosenki, które dobrze znam to nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba. A przy okazji serial uczy tolerancji, większość bohaterów zmaga się z jakimś społecznie nieakceptowalnym problemem, ale radzą sobie z tym, pokazują, że bycie innym wcale nie jest złe. Serial zaczęłam oglądać za poleceniem Ady :).

❉ PIĘKNA I BESTIA (Beauty and the Beast)
[sezon 2, odcinek 3/3 sezony; 40 min]
Już kiedyś wspominałam, że uwielbiam Piękną i Bestię w każdej postaci. Ta wersja jest współczesna, gdzie główne postaci to policjantka i zmutowany, żyjący w ukryciu były żołnierz. Kocham tę parę razem i nie mogę już doczekać się kontynuowania tej historii.


❉ ROZPALIĆ CLEVELAND (Hot in Cleveland)
[sezon 3, odcinek 10/6 sezonów; 20 min]
Serial opowiada o trzech przyjaciółkach w średnim wieku, które przenoszą się z Los Angeles do zapomnianego Cleveland by tam rozpocząć wszystko od nowa. Jedna z nich jest świeżo po rozwodzie, druga nigdy nie miała szczęścia w miłości. Ostatnia, przewspaniała Victoria Chase, jest gwiazdą telewizji, ale jej serial właśnie został anulowany. Dom wynajmują od starszej Polki, Elki, która ciśnie im przy każdej możliwej okazji. I tak wyobrażam sobie siebie za 60 lat xD Serial sprawia, że nie mogę przestać się śmiać, jest po prostu cudowny.

❉ RÓŻOWE LATA 70. (That '70s show)
[sezon 2/8 sezonów; 20 min]
Główni bohaterowie to grupka nastolatków żyjących w latach 70. ubiegłego wieku. I tu bardzo nie ma się co rozpisywać, bardzo mi się podoba. Oglądam głównie ze względu na klimat tego okresu, stroje, muzykę, ale historie przedstawione też są bardzo interesujące i komiczne. 



A wy, oglądacie coś z wyżej wymienionych pozycji? A może macie mi coś do polecenia? :)

10 komentarzy:

  1. Nie oglądam żadnych z wymienionych seriali, ale od czasu do czasu oglądam Teen Wolfa. Ale, szczerze powiem, że Daria mnie interesuje, choć już kiedyś słyszałam o tym serialu. Pozdrawiam :**
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu oglądałam Brzydulę, ale ostatni ciągle lecą powtarzające się odcinki i jakoś mi przeszło. Ale za to "Różowe lata 70-te" są jednym z moich ulubionych seriali, nie wspominając już o tym, że obejrzałam wszystkie sezony prawie ciurkiem i nadal powtarzam niektóre odcinki ♥

    Zapraszam : ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądam tylko "Pamiętniki wampirów" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego zestawu oglądam Białe kołnierzyki, taki niezobowiązujący i na Neala można popatrzeć :D No i miałam się zabrać za Piękną i Bestię, ale jakoś nigdy nie było nam po drodze, może kiedyś :) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam tylko o Brzyduli i Pięknej i bestii.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam jedynie "Brzydulę", więc słabo z moją znajomością seriali. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę jedynie Brzydulę i gdzieś słyszałam o Elementary (ale ja wolę wersję z Benedictem Cumberbatchem, poza tym nie mogę przyswoić myśli, że Watson byłby kobietą XD). Zaciekawiłaś mnie Darią i pooglądałam sobie 1 odcinek. Świetne ironiczne poczucie humoru;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ochotę na Białe kołnierzyki. nie mogłabym oglądać tylu seriali jednocześnie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oglądam wszystkiego jednocześnie, włączam jak mam ochotę na któryś, czasem obejrzę kilka odcinków pod rząd i potem mam kilkumiesięczną przerwę. W jednym z postów o serialach pisałam, że wszystkie programy o których wspominam oglądam (oglądałam) do 7 lat wstecz :)

      Usuń
  9. Z wymienionych przez Ciebie seriali oglądałam tylko ''Brzydulę'', ale już tego nie robię. Obecnie czekam na serial na podstawie ''Dotyku Julii'', która ma się ponoć już niedługo pojawić.
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń