środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie grudnia.

W tym miesiącu udało mi się przeczytać wszystkie zaplanowane wcześniej (grudniowy TBR) książki.
Zapraszam na grudniowy wrap up.


Miesiąc zaczęłam z Carlosem Ruizem Zafonem i jego "Więźniem nieba". Bardzo udane spotkanie, tu recenzja.

Następnie udało mi się wreszcie dokończyć "Cress" Marissy Meyer. Kolejna świetna część "Sagi księżycowej". Czytałam nieoficjalne tłumaczenie, ale obiło mi się o uszy, że jedno z wydawnictw ma zamiar wydać serię w Polsce od nowa, to jeszcze nic pewnego, więc trzymam kciuki :).

Kolejną książką, za którą zabrałam się w tym miesiącu była kontynuacja "Osobliwego domu pani Peregrine" Ransoma Riggsa - "Miasto cieni". I niestety, nie podobała mi się tak bardzo jak pierwsza część. Moim zdaniem w tej książce praktycznie nic się nie wydarzyło, była pisana trochę na siłę i niepotrzebnie przedłużana. Jestem trochę rozczarowana, ale ostatecznie dokończę serię, gdy tylko wydadzą u nas ostatni tom.

 Dokończyłam słuchać audiobooka "Alicja po drugiej stronie lustra" Lewisa Carrolla. Średnio mi się podobało.

 I przyszła pora na cudowne "Nigdziebądź", Neil Gaiman jakiego uwielbiam. Recenzja 5 stycznia.

 Na tegoroczne święta dostałam "Idź, postaw wartownika" Harper Lee, długo wyczekiwaną przeze mnie kontynuację jednej z moich ulubionych książek - "Zabić drozda" i od razu zaczęłam ją czytać. Świetna, gorąco polecam.

 Przez ostatnie dni tego miesiąca kontynuuje czytanie "Wicked. Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu" Gregory'ego Maguire'a, którą zaczęłam w te wakacje, a porzuciłam na rzecz książek z biblioteki. Jestem mniej więcej w jednej trzeciej powieści.

Łączna ilość książek przeczytanych w całości w tym miesiącu to 6 i jedna zaczęta, razem 2345 stron. Jestem bardzo zadowolona z wyniku.

Co do podsumowania roku to nie będę pisać oddzielnego postu. Książki, jakie przeczytałam i moje oceny dla nich możecie sprawdzić na moim profilu na lubimyczytać. Tu wspomnę tylko, że w tym roku udało mi się dokończyć 79 pozycji.

A jak wam poszło? Dajcie znać czy chcecie recenzję którejś z wyżej wymienionych książek. :)

14 komentarzy:

  1. Będę czekać na recenzję Gaimana, bo chcę się przekonać, czy warto. Z chęcią przeczytałabym recenzje książek z Sagi Księżycowej. O, jeżeli jakieś wydawnictwa mają to wydać, to saga trafia listę must read'ów! Buziaki, Idalia :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja "Sagi księżycowej" 8 stycznia :*

      Usuń
  2. Gratuluję ci wyniku.
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Mam na półce "Zabić drozda" i "Idź, postaw wartownika" i już niebawem się za nie zabieram

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Saga Księżycowa ma być wznawiana w Polsce? Moje marzenie właśnie się spełniło ;)
    Gratuluję wyniku ;)
    Buziaki, LUNATYCZKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę informację przeczytałam na grupie na facebooku, jedno z wydawnictwo to rozważa. :)
      Tu link do postu z informacją: https://www.facebook.com/SagaKsiezycowa/posts/490375267790453

      Usuń
  5. Niektóre tytuły obiły mi się o uszy, ale niczego niw czytałam. Grauluję wyniku i czekam na recenzje! ;)
    Pozdrawiam!
    http://naskrzydlachweny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje już napisane, czekają na publikacje ;)

      Usuń
  6. Gratuluję dobrego wyniku!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zobaczyłabym recenzję Cress, bo Cinder przeczytałam już jakiś czas temu i nie mogę się zabrać za kontynuację :D
    Poza tym Cień wiatru leży na mojej półce, już nawet coś zaczęłam czytać, ale brakuje mi motywacji. Może w nowym roku będzie lepiej :D W każdym razie udany wynik i ten grudniowy i ten całoroczny:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie kontynuuj "Cień wiatru", bardzo polecam, moja ulubiona książka :)

      Usuń
  8. Gratuluję wytrwałości :) Mi to zawsze wychodzi inaczej niż w planach. Nie mogę się doczekać recenzji Gaiman

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mieć wszystko zaplanowane i zapisane :). Tak samo jest z postami, pojawiają się co trzy dni, zawsze o tej samej porze, i zawsze mam napisanych kilka na zapas.

      Usuń
  9. Gratuluję wyniku i życzę tego samego w styczniu 2016 roku! :)


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/12/sylwester-zyczenia-wyzwania-fajerwerki.html

    OdpowiedzUsuń