piątek, 18 grudnia 2015

Lista życzeń.

Z okazji zbliżających się świąt chcę się z wami podzielić listą książek, które chciałabym znaleźć pod choinką. Nie jest to żadna tajemnica, lista jest na moim profilu na lubimy czytać. Może będzie dla niektórych z was podpowiedzią, jaką pozycję sprezentować bliskiej osobie.
I wiem, że mój Mikołaj to czyta, ale też dobrze wiem, że i bez tej listy doskonale by wiedział, co mi przynieść. :D
Zapraszam.


❉ "Amerykańscy bogowie" i "Chłopaki Anansiego", Neil Gaiman.
Gaiman to jeden z moich ulubionych autorów, bardzo chciałabym mieć jeszcze te dwie książki w swojej kolekcji.

❉ "Dziewczyna ognia i cierni", Rae Carson.
Ta książka była popularna jakiś czas temu, głównie ze względu na porównanie do "Szklanego tronu" Sarah J. Maas. Mnie zainteresował opis i oczywiście okładka. Błyszczy się, lubię takie ;). A niedawno wyszła druga część, więc warto by się wreszcie zapoznać z tą trylogią.

❉ "Gra anioła", Carlos Ruiz Zafón.
Jedyna książka (oprócz "Księcia Parnasu", ale tego nie da się kupić nie w pakiecie) tego autora, której jeszcze nie mam. A chciałabym jak najszybciej dokończyć trylogię "Cmentarza zapomnianych książek" do której ona należy. Zafóna kocham, jego styl jest genialny, nic więcej nie potrzebuję.

❉ "Harry Potter i insygnia śmierci", J. K. Rowling.
Jako że "Czara ognia" już do mnie jedzie, "Insygnia.." są ostatnią częścią tej serii, której mi brakuje. Jak tylko ją zdobędę urządzę sobie maraton.

❉ "Na ostrzu noża", Patrick Ness.
Rzadko się słyszy w Polsce o tej trylogii, a na zagranicznym booktubie zbiera bardzo pozytywne opinie. Czytałam inną książkę Nessa, "Siedem minut po północy" i bardzo mi się podobała. Chcę bardziej zagłębić się w jego twórczość.

❉ "Pojedynek" Marie Rutkoski.
Bardzo się ucieszyłam, gdy w końcu wydali ją u nas. Teraz nie mogę się doczekać by w końcu poznać tę historię.

❉ "Toksyczne" i "Mordercze", Sara Shepard.
Zakończenie (oby) serii "Pretty little liars", którą zaczęłam zbierać gdy liczyła tylko cztery tomy (teraz jest 18 książek).  Jestem wielką fanka serialu i na początku przyszłego roku zamierzam doczytać do końca także książki.


I to wszystko. Bardzo chciałabym mieć te pozycje w swojej biblioteczce, niezmiernie mnie ciekawią i chciałabym uzupełnić niektóre serie, które już częściowo posiadam.
A wy co chcielibyście dostać od Mikołaja? :)

6 komentarzy:

  1. Jak ja bym chciała Pojedynek <33 Ale na szczęście moja siostra jest już przygotowana na moje zachcianki :) A Gaimana i Zafona też bym chciała, o tak ;) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs:
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/2015/12/nasz-pierwszy-konkurs-wielka-eksplozja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Mikołaj też jest bardzo dobrze poinformowany ;)

      Usuń
  2. Ja mam dużo książek, które bym chciała.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojedynek jest genialny <3. Szczerze polecam. Przeczytałam go na przełomie listopada i grudnia i mam teraz po nim ogromnego kaca książkowego (który mi na szczęście powoli mija, bo jak tak dalej pójdzie to w grudniu przeczytam tylko jego i kilka opowiadań świątecznych :) ).
    Większość pozostałych książek też jest na mojej liście życzeń (chociaż nie ma tej priorytetowej).
    Życzę hojnego Mikołaja w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyna ognia i cierni oraz Gaiman chętnie bym przygarnęła :D Z tego stosiku czytałam jedynie Na ostrzu noża, rzeczywiście nie zdobyła u nas takiej popularności jak zagranicą, poza tym nawet niewiele się o niej słyszy, a szkoda:) Mam nadzieję, że przygarniesz do siebie chociażby niektóre te cudeńka :D Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń