piątek, 27 listopada 2015

Book haul, listopad 2015.

Zapraszam na nasze listopadowe zakupy.


❉Allegro.
Ostatnio pisałam, że zaczajam się na "Czarę ognia". I nadal jej nie kupiłam. Ale za to udało mi się wylicytować "Harry Potter i Zakon feniksa"(10zł) oraz "Harry Potter i książę półkrwi"(13zł) J.K. Rowling, obie w bardzo dobrym stanie.

❉Aros.
Przy okazji zamawiania książek do szkoły nie mogłyśmy odmówić sobie kupienia czegoś fajnego do przeczytania. W przypadku mojej siostry było to "Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań." (27,93zł), w sam raz na okres świąteczny. A dla mnie "Ember in the ashes. Imperium ognia" Sabaa Tahir (27,93zł). Dużo dobrego o tych książkach słyszałam i mam nadzieję, że się nie zawiodę.

❉Empik.
Na stronie są teraz bardzo korzystne przeceny i korzystając z nich Ada zamówiła "Do wszystkich chłopców, których kochałam" Jenny Han (22,96zł), robiła już dla mnie unboxing na snapie :D.

❉Epikbox.
W październiku nie robiłam haulu, bo nie kupiłam wtedy nic oprócz EpikBoxa. Jest o tym oddzielny post. Do pudełka była dołączona zniżka 10%, ważna miesiąc, więc skorzystałam (przez co zaoszczędziłam CAŁE 3 zł). Dla siebie wzięłam zakładki magnetyczne z motywem z "Dumy i uprzedzenia" (6zł/5,40zł), a Ada potrzebowała większej torby i kupiła tę z napisem "Reading is my superpower!" (29zł/26,10zł).

❉Konkurs.
Karolina z The Book Polaroid razem z wydawnictwem Sfinks organizowali konkurs, w którym nagrodą była książka "Romanse wszech czasów" Dagny Kurdwanowskiej. Trzeba było odpowiedzieć na pytanie: Jaka jest twoja ulubiona historia miłosna i dlaczego ta? I wygrałam :). Dla ciekawych mojej odpowiedzi, wklejam ja poniżej:

"Mimo, że historie miłosne wciąż pisane są na nowo, jest ich bardzo wiele i prawie wszystkie są do siebie podobne, mi udało się znaleźć tę jedyną, wyjątkową i ulubioną. Brzmi jak romans wszech czasów, więc pewnie zdziwi Cię to, że mam na myśli Morticię i Gomeza, postaci z serialu i filmów "Rodzina Addamsów". To, w jaki sposób zwracają się do siebie, rozmawiają ze sobą, nigdy się nie kłócą i rozumieją się nieraz doprowadziło mnie do wzruszenia. Mimo długoletniego stażu ich romans nadal kwitnie, żyją jak na miesiącu miodowym, a każda noc dla Gomeza z Morticią "jest jak Halloween". Kocham również scenę, gdy tańczą walca.To trzeba zobaczyć!"

I to by było na tyle. Nie jest tego dużo, ale idę święta, więc za miesiąc na pewno będzie więcej książek. A co wam udało się ostatnio kupić? :D

8 komentarzy:

  1. Zamówiłam książkę pod choinkę dla mojej mamy, no i przy okazji (bo oczywiście miałam nie kupować za wiele:D) zakupiłam parę tytułów na które polowałam od jakiegoś czasu. Może jeszcze nie do końca kupiłam, bo przesyłka dopiero do mnie jedzie :D Gratuluję wygranej w konkursie! :)
    Chętnie przeczytałabym Do wszystkich chłopców, których kochałam:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiła sobie 2 książki :) Pierwszy tom serii After i pierwszy tom trylogii Dary Anioła. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Miasto kości" bardzo fajne, "After. Płomień po moja skórą" jeszcze nie czytałam ;)

      Usuń
  3. Wcale nie zamówiłaś tak mało :) A Święta będą doskonała okazję na uzupełnienie zbiorów :)
    PS. Twój blog znajdzie się w podsumowaniu mojego konkursu, ktoś polecił mi go jako wartego odwiedzenia. Pozdrawiam i zapraszam we wtorek,albo jeszcze dziś ponieważ dwa konkursy nadal trwają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dla mnie to dosyć sporo, chociaż trzeba uwzględnić, że to zakupy dla dwóch osób ;) Ale w porównaniu z większością hauli na booktubie to jest tego naprawdę niewiele.

      Usuń
  4. W epikboxie sprzedają same cudowności! Podaruj mi miłość i Imperium Ognia <3 Na to drugie jeszcze czekam, prawdopodobnie przybędzie do mnie w grudniu! Pozdrawiam :*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę musiała chyba zrobić znowu zamówienie, bo gdy tylko doszło do mnie to, udostępnili do kupienia jeszcze dużo fajnych rzeczy, jak zakładki z "Władcy pierścieni" :)

      Usuń