poniedziałek, 19 października 2015

EpikBox październik 2015.

Strasznie się ucieszyłam, gdy do drzwi zadzwonił kurier. Od razu zrobiłam Adzie unboxing na snapie. Teraz chcę pokazać wam, co dostliśmy w tym miesiącu. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, nie mam super dobrego aparatu, a przy tej pogodzie światło jest słabe. Do wszystkich rzeczy powklejam linki, będziecie mogli dokładniej obejrzeć je na stronie.
☁Zapraszam.

Jeśli nie wiecie czym jest EpikBox, jest to pudełko, subskrypcja, które możecie zamówić co trzy miesiące ze strony epikbox.pl, następne do kupienia w styczniu. Znajduje się w nim od trzech do pięciu gadżetów książkowych i książka z gatunku Young Adult, wydana około miesiąc przed wysłaniem pudełka, jednak nigdy nie wiemy co dokładnie znajduje się w środku, zamawiamy w ciemno. Później wszystkie dodatki możemy kupić osobno. Koszt pudełka to 47 zł, przesyłka 14 zł, możliwy jest odbiór osobisty.


Tematem październikowego EpikBoxa jest "Professional".
Pierwszą rzeczą, jaką z niego wyciągnęłam był biały kubek z napisem PROFESSIONAL BOOKWORM, owinięty w folię bąbelkową, czytałam, że do niektórych dotarł potłuczony, mój na szczęście jest w jednym kawałku. Do niego dołaczona była porcja herbaty Earl Grey. Kubek można myć w zmywarce. Jest to chyba mój ulubiony przedmiot z pudełka.


Kolejnymi rzeczami jest notes na własne mini-recenzje i zestaw trzech ołówków z gumką i napisem *i love books*. W notatniku są specjalne miejsca na informacje o książce, datę przeczytania i naszą ocenę w skali 1-5.


Nie zabrakło oczywiście zakładek, niestety tylko zwykłych, kartonikowych, jedna od portalu BookGeek WEJDŹ DO ŚWIATA, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE. Druga od wydawnictwa Feeria Young z zapowiedziami czterech książek. Dostaliśmy również kupon zniżkowy na 10% do sklepu EpikBoxa, ważny przez 30 dni.


A teraz pora na gwóźdź programu, czyli książkę. Jest to "Restart" Amy Tintera, o którym slyszałam wiele dobrego na kanale Sashy z abookutopia. Nie lubię pisać o czymś, czego jeszcze nie
przeczytałam, dlatego po kliknięciu w tytuł przeniesie was na stronę z opisem powieści. Napiszę recenzję, gdy tylko przeczytam :).

Do książki dołączona była była kartka z notesu "Moich mini recenzji", z dosyć pozytywnymi opiniami. Liczę na satysfakcjonującą lekturę. 


Przy zamówieniu oczywiście nie mogłam zapomnieć o Adzie, dlatego mam dla niej zakładki magnetyczne z motywem z Harrego Pottera, mapą Huncwotów, koszt obu to 6zł.


I to by było na tyle, szczerze przyznam, że liczyłam na coś więcej, glównie dlatego, że producenci obiecywali, że to pudełko będzie niezapomniane. Jednak poprzednie bardziej mi sie podobało, ale nie powstrzymuje mnie to przed zamówieniem kolejnego. 
A jakie są wasze odczucia w stosunku do EpikBoxa?

5 komentarzy:

  1. Kubek, herbatę i notatnik chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta akcja, ale niestety to nie dla mnie:( Nie lubię niespodzianek. Wolę wiedzieć co kupuję. Moje zakupy książkowe są zazwyczaj dobrze planowane.
    Pozdrawiam,
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten epikbox. Jeszcze go nie zamawiałam, na razie patrzę, czy warto. I aż żałuję, że nie zamówiłam, bo zawartość przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za opinię :)
    Jeśli znasz kogoś, do kogo dotarł potłuczony kubek, to proszę przekaż mu, by napisał do nas. Bez problemu wyślemy do niego nowy.

    OdpowiedzUsuń