piątek, 4 listopada 2016

TBR listopad 2016.

Oto moje plany czytelnicze na nadchodzący miesiąc.
Zapraszam.

Z wrap-upa wiecie, że jestem w trakcie czytania dwóch książek - "Parabellum. Głębia osobliwości" Remigiusza Mroza i "Amerykańscy bogowie" Neila Gaimana. I obie mam nadzieję skończyć zanim zabiorę się za coś innego.

Dalej zabiorę się za kontynuacje, które czekają na mojej półce. Chciałabym zacząć od "Ukrytej łowczyni" Danielle L. Jensen, a potem sięgnąć po "Iskrę" Kristin Cashore. Liczę też, że znajdę chwilę na "Królową cieni" Sarah J. Maas. Tę książkę chciałabym chociaż zacząć w tym miesiącu.


W planach mam jeszcze jedną serię, którą dopiero co kupiłam. Nie będę teraz zdradzać, o co mi chodzi, zobaczycie w haulu (będzie to następny post). Ale jeśli śledzicie mnie na lubimy czytać to pewnie się domyśle o czym mówię, bo tam wszystko odznaczam.

Nie chciałam przesadzić z ambitnością planów na ten miesiąc, bo wiem, że nie dam rady wszystkiego przeczytać, ostatnio nie mam na to dużo czasu. Ale wierzę, że przynajmniej 5 książek uda mi się skończyć.

Jak tam wasze plany na listopad?

2 komentarze:

  1. ,,Szklany tron" dopiero przede mną, nie mówiąc o kolejnych częściach. Jakoś nie spieszy mi się do spotkania z tą autorką, dziwnie zwlekam...

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedawno skończyłam "Szklany tron". Zamierzam kontynuować tę serię, ale jakoś specjalnie mi się nie spieszy :P
    "Ukrytą łowczynię" mam na półce, ale raczej zaczekam do wydania 3 tomu z czytaniem (chociaż kto wie, kto wie).
    Zamierzam przeczytać wszystkie książki Mroza, więc i na "Parabellum" przyjdzie czas :)
    Życzę zrealizowania wszystkich planów!
    Pozdrawiam,
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń