piątek, 19 sierpnia 2016

Book haul, sierpień 2016.

☁Zapraszam na zakupy książkowe.☁

Na początku chciałam przeprosić was za moją nieobecność, za to że zniknęłam tak bez zapowiedzi. Niestety w ostatnim czasie nie miałam dostępu do Internetu, ale już wszystko działa, więc wracam. A teraz przejdźmy do książek, które dotarły do mnie w ostatnim czasie.

❉ Empik.
Korzystając z promocji na stronie empik.com, 3 za 2, nasze zbiory zasiliły try nowe tytuły (oczywiście zamawiałam z Adą). Ja wybrałam dla siebie "Ukrytą łowczynię" Danielle L. Jensen oraz "Mroczniejszy odcień magii" Victorii Schwab. Z kolei moja siostra zamówiła kolejna książkę Remigiusza Mroza - "W cieniu prawa".


❉ Wakacje.
Będąc nad morzem nie mogłyśmy odmówić sobie szukania tanich książek w chińskich namiotach. I tam znalazłyśmy (50% taniej) drugi i trzeci tom serii "W otchłani" Beth Revis - "Milion słońc" i "Cienie ziemi". W tym samym miejscu kupiłam też "Dzieje Tewji mlecarza" Szolema Alejchema, książkę, która jest pierwowzorem musicalu "Skrzypek na dachu" (post o książkach i musicalach).


Jeśli mnie pamięć nie zawodzi to tyle, wiem, że nie jest tego dużo, ale ostatnio ograniczamy się z kupowaniem do absolutnie niezbędnych nam tytułów. 

Możecie napisać mi w komentarzu co kupiliście ostatnio albo czy czytaliście coś z wyżej wymienionych książek i co o nich sądzicie. :)

6 komentarzy:

  1. Na "Mroczniejszy odcień magii" też się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ten Mróz. Tej jeszcze nie czytałam, ale zamierzam również. :)
    Ukrytą Łowczynię jak i pierwszy tom zamówiłam wczoraj z wydawnictwa Galeria Książki, promocja -50% mnie naprawdę skusiła. Zresztą kupiłam oprócz nich 8 innych książek :D
    Tak nałogowiec ze mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy tom był świetny :D Niezłe zakupy, ale z takiej promocji aż żal było nie skorzystać ;)

      Usuń
  3. Ja się wstrzymuję z kupowaniem książek i póki co idzie mi z tym dobrze. Super nowości. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje nabytki z Empika cieszą moje oczy :D Sama nie mogę zebrać się do tego, by je kupić, ale słyszałam wiele dobrego o każdej z powyższych książek. Co do namiotów z tanimi książkami, to są one zgubą dla książkoholików! Tam można wydać ogromne sumy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tam gdzie byłam w tym roku mieli naprawdę mało ciekawych pozycji.. :(

      Usuń