poniedziałek, 4 lipca 2016

TBR Lipiec.

Dziś chcę wam przedstawić swoje plany czytelnicze na nadchodzący miesiąc.
Zapraszam.

Byłam w bibliotece, jak na razie w jednej z dwóch, do których chodzę. Wypożyczałam wszystko na konto swojej mamy, więc tym razem ograniczyłam się do czterech tytułów i wszystkie mam zamiar przeczytać w tym miesiącu. A są to "Katedra Marii Panny w Paryżu" Victora Hugo i "Pigmalion" Bernarda Shawa - pozycje, o których wspominałam w moim poście o książkach i musicalach, oraz ze 100 tytułów BBC "Autostopem przez galaktykę" Douglasa Adamsa i "Na końcu tęczy" Cecelii Ahern, znane również jako "Love Rosie".


Wyjeżdżam na tydzień w połowie miesiąca i na ten czas wybrałam trzy powieści ze swojej biblioteczki, a kierowałam się głównie tym, że są niewielkich rozmiarów, więc idealne na podróż. I mam tu na myśli "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" Leslye Walton, "Powtórka z miłości" Kerstin Gier oraz "Analfabetka, która potrafiła liczyć" Jonasa Jonassona


Nie planuję czytać niczego więcej, chyba że odwiedzę drugą bibliotekę i tam znajdę coś ciekawego. Ale w pierwszej kolejności mam nadzieję uporać się z wyżej wymienionym stosem.

A jakie wy macie plany na wakacje?

8 komentarzy:

  1. Ja nic konkretnego nie planuję na ten miesiąc. Też niedawno odwiedziłam bibliotekę, więc zabiorę się najpierw za te wypożyczone książki. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się biorę za to, co mi zalega na półkach od dłuższego czasu :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię w wakacje czytać książki z bibliotek, w czasie roku nie mam czasu tam pójść i wtedy wyczytuję domowe zapasy :D

      Usuń
  3. Ciekawie się zapowiada! :)
    Jestem ciekawa opinii bo kilka z nich chce sama przeczytać, ale nadal się waham.
    Czekam na recenzje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pisz, które konkretnie recenzję chciałabyś przeczytać :)

      Usuń
  4. Ja nie mam swoich planów, ale Tobie życzę powodzenia! :D
    Pozdrawiam Cię gorąco i zapraszam do mnie na post typowo tematyczny,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń