środa, 1 czerwca 2016

TBR Czerwiec.

Oto moje plany czytelnicze na ten miesiąc.
Zapraszam.

Zaczęłam już czytać "Wybrańców" Kristin Cashore. Jak na razie jest dosyć ciekawa i mam nadzieje szybko ją skończyć.

Z pobudek masochistycznych sięgnę po kolejne tomy serii "After" Anny Todd. "Już nie wiem kim bez ciebie jestem" czeka na mojej półce. Seria jest beznadziejna (i to mało powiedziane), ale strasznie wciągająca.

Potem muszę w końcu przeczytać "Najdłuższą podróż" Nicholasa Sparksa, bo wiem, że niedługo wychodzi kolejna jego powieść. A trzeba jeszcze nadrobić tę...

❉ "Piąta fala" Rocka Yancey też od dłuższego czasu zalega na mojej półce. Obiecywałam wam, że ją przeczytam i naprawdę zamierzam to w tym miesiącu zrobić.


Żadnych ambitniejszych celów na ten miesiąc sobie nie stawiam, bo mam sesję. Znaczy, nie przeszkadza mi ona ani trochę w czytaniu, ale wolałabym zaliczyć wszystkie egzaminy we wcześniejszym terminie.

A co wy planujecie przeczytać w czerwcu?

5 komentarzy:

  1. mi niestety sesja trochę przeszkadza w czytaniu :( mam nadzieję że od połowy czerwca będę już mogła wrócić do książek. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie ;) Miłego czytania życzę i ciekawa jestem opinii o Piątej fali. Mnie nie do końca się spodobała.

      Usuń
  2. Skąd ja znam ten masochizm :D Czytam do końca beznadziejne książki, choć mam je ochotę wyrzucić przez okno :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze w końcu złapać części After. Moje koleżanki w klasie, dwie Pauliny czytają tą serię, a czytają. ;)
    Jakie plany na czerwiec? Cóż. Chciałabym, przeczytać kilka powieści, by zrobiło się trochę miejsca na moich półkach, bo nie mam gdzie kłaść już książek, a pasowałoby ten odwiedzić bibliotekę. ;)

    OdpowiedzUsuń