poniedziałek, 13 czerwca 2016

Przeczytam, ile mam wzrostu.

Tak, jak obiecałam, dziś podsumowanie grzbietów przeczytanych w tym roku książek.
Zapraszam.

Do wyzwania postanowiłam przystąpić niedawno, bez żadnego konkretnego powodu. Polega ono na tym, aby suma zmierzonych grzbietów książek przeczytanych w ciągu roku była równa wzrostowi czytelnika, czyli w moim wypadku 173-175 cm. (Organizator).

Wyzwanie postaram się aktualizować co miesiąc, a ostateczny wynik przedstawię w podsumowaniu rocznym.

*Jeśli przy którejś książce nie będzie napisane ile mierzy, to znaczy że nie posiadam jej i nie mogłam nigdzie znaleźć tej miary. Jak posiadacie którąś z książek w domu, to proszę, napiszcie mi na dole, ile ma jej grzbiet (chodzi głównie o "Restart", "Jej wszystkie życia", "PS I still love you" oraz "Żonę podróżnika w czasie", do reszty niedługo będę mieć dostęp). :)



Przejdźmy do książek, w kolejności od przeczytanej najwcześniej:

Styczeń:
1. Wicked. Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu, Gregory Maguire - 3,1 cm
2. Pojedynek, Marie Rutkoski - 2,6 cm
3. Restart, Amy Tintera - 
4. Imperium ognia, Sabaa Tahir - 3,2 cm
5. Maybe someday, Colleen Hoover - 2,4 cm

Luty:
6. Oddam ci słońce, Jandy Nelson - 2,3 cm
7. Między książkami, Gabrielle Zevin - 1,7 cm
8. Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta, Claire North - 3,5 cm
9. Do wszystkich chłopców, których kochałam, Jenny Han - 3,3 cm
10. 7 razy dziś, Lauren Oliver - 2,2 cm
11. Klejnot, Amy Ewing - 2,7 cm
12. Dziewczyna z pociągu, Paula Hawkins - 2,0 cm

Marzec:
13. Dziedzictwo ognia, Sarah J. Maas - 4,0 cm
14. Żona podróżnika w czasie, Audrey Niffenegger -
15. Jej wszystkie życia, Kate Atkinson -
16. Światło, którego nie widać, Anthony Doerr - 4,0 cm
17. Magonia, Lena Dahvana Headley - 2,4 cm

Kwiecień: 
18. Marcovaldo, Italo Calvino - 1,9 cm
19. Porwana pieśniarka, Danielle L. Jensen - 3,1 cm
20. Lola i chłopak z sąsiedztwa, Stephanie Perkins - 1,9 cm
21. W 80 dni dookoła świata, Juliusz Verne - 1,5 cm
22. PS I still love you, Jenny Han - 
23. Młodsza, Pamela Redmond Satran - 2,2 cm

Maj:
24. Gra anioła, Carlos Ruiz Zafon - 4,1 cm
25.  Dwór cierni i róż, Sarah J. Maas - 3,8 cm
26. Zdrada, Marie Rutkoski - 2,8 cm
27. Simon oraz inni homo sapiens, Becky Albertalli - 2,0 cm
28. Ugly love, Colleen Hoover - 2,1 cm
29. Biała róża, Amy Ewing - 2,3 cm
30. After. Płomień pod moją skórą, Anna Todd - 3,7 cm

Czerwiec:
31. Wybrańcy, Kristin Cashore - 2,9 cm
32. Najdłuższa podróż, Nicholas Sparks - 3,0 cm
33. Syrena, Kiera Cass - 2,2 cm

Lipiec:
34. "Parabellum. Prędkość ucieczki" Remigiusz Mróz - 2,8 cm
35. "Na końcu tęczy" Cecelia Ahern - 2,2 cm
36. "Autostopem przez galaktykę" Douglas Adams - 1,3 cm
37. "Pigmalion" George Bernard Shaw - 1,6 cm
38. "Katedra Marii Panny w Paryżu" Wiktor Hugo - 3,3 cm
39. "Powtórka z miłości" Kerstin Gier -
40. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" Leslye Walton - 
41. "Szatan z siódmej klasy" Kornel Makuszyński -

Sierpień
42. "Korona" Kiera Cass -
43. "Parabellum. Horyzont zdarzeń" Remigiusz Mróz - 2,3 cm
44. "Ja, diablica" Katarzyna Berenika Miszczuk - 2,9 cm
45. "Ukryte" Kimberly Derting - 2,0 cm
46. "Username: Evie" Joe Sugg - 1,7 cm
47. "Sen" Lisa McMann - 0,9 cm
48. "Opal" Jennifer L. Armetrout - 3,6 cm
49. "Mgła" Lisa McMann - 1,3 cm

Wrzesień
50. "Koniec" Lisa McMann - 1,4 cm
51. "Inwazja na Tearling" Erika Johansen - 4,3 cm
52. "Posłaniec" Markus Zusak - 2,6 cm
53. "Silver. Pierwsza księga snów" Kerstin Gier - 3,4cm
54. "Ja, anielica" Katarzyna Berenika Miszczuk - 2,4 cm
55. "Strażniczka książek" Mechthild Glaser - 2,5 cm
56. "Ja, potępiona" Katarzyna Berenika Miszczuk - 3,1 cm
57. "Złodziejka książek" Markus Zusak - 3,5 cm



Jak na razie jest ich tyle. Wiele książek nie mam, bo albo są u Ady albo wypożyczyłam je z biblioteki, jak do mnie wrócą to je pomierzę i uzupełnię listę. 
EDIT: Co mogłam, to pomierzyłam :)

Co o tym myślicie? Próbujecie swoich sił w tym wyzwaniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz