czwartek, 30 czerwca 2016

Podsumowanie czerwca.

Zapraszam na czerwcowy wrap up.

Miesiąc zaczęłam od "Wybrańców" Kristin Cashore. Naprawdę świetna książka i trochę niedoceniana, mało się o niej słyszy. Jeśli będziecie kiedyś mieli okazję to polecam serdecznie przeczytać. (496 stron)

Przeczytał również "Najdłuższą podróż" Nicholasa Sparksa. Kiedyś (pod koniec gimnazjum) czytałam bardzo dużo książek tego autora i miło było powrócić do jego twórczości. Mimo, że wszystkie napisane przez niego powieści są do siebie podobne i schematyczne, to jednak mają coś w sobie, a czytanie ich to czysta przyjemność. (496 stron)

Dokładnie czterdzieści stron "After. Już nie wiem kim bez ciebie jestem" Anny Todd za mną. I tylko tyle, bo więcej tej książki nie zdzierżę. Nawet mój masochizm ma swoje ograniczenia. (40 stron)

Zabrałam się też w końcu za "Piątą falę" Ricka Yancey. Jak na razie utknęłam w połowie. Nie jest zła, ale trochę nudnawa, nie jestem w nastroju, aby teraz ją czytać. (243 strony)

Ostatnią dokończoną w czerwcu książką jest "Syrena" Kiery Cass. Trochę się na niej zawiodłam, nie jest to ani książka tak dobra jak "Rywalki", ani tak baśniowa jak "Mała syrenka". Jeśli ktoś jest zainteresowany to napisze jej recenzję. (392 strony)

W tej chwili jestem też na 140 stronie "Parabellum. Prędkość ucieczki" Remigiusza Mroza. Do tego momentu styl i pomysły autora są dosyć ciekawe, a mi przyjemnie czyta się książkę, wiedząc, że nie jest ona tłumaczona z innego języka. (140 stron)

Na czerwiec to tyle. Już w TBR mówiłam, ze nie będzie tego dużo, sesja, te sprawy. Ale  1807 stron to całkiem przyzwoity wynik, mnie bardzo zadowala.

A jak wam upłynął ostatni miesiąc przed wakacjami?

4 komentarze:

  1. Łał :D
    Same smakowite kąski... Nie słyszałam o tej pierwszej pozycji, jednak z przyjemnością się z nią zapoznam :D
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam na nową recenzję,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku. ;) Ja chciałam wziąć się za serię "After.", ale jeszcze nie wiem kiedy znajdę czas na te tomiska. ;) Życzę Ci powodzenia na sesji. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam, odradzam, zniechęcam :D Dziękuję bardzo :*

      Usuń