niedziela, 26 czerwca 2016

Book haul, czerwiec 2016.

Przepraszam za moją nieobecność, upały i egzaminy miały w tym swój spory udział.
Zapraszam na zakupy książkowe.

❉ Allegro.
To był impuls. Po prostu zapragnęłam mieć swój egzemplarz "Dumy i uprzedzenia" autorstwa Jane Austen. Więc weszłam na Allegro i wybrałam wydanie, które najbardziej mi się podobało, z kolekcji Hachette. Kosztowało mnie to 7,00 zł.

❉ Aros.
Na stronie znowu były przeceny 35%, tym razem z okazji zbliżających się wakacji. I aż żal było nie skorzystać (jak zwykle), więc zamówiłyśmy z Adą po dwie książki na głowę. Ona kupiła długo wyczekiwaną "Królową cieni" Sarah J. Maas (34,99 zł) oraz "Koronę" Kiery Cass (28,43 zł), czyli ostatni już tom w serii "Selekcja".



Szczerze powiedziawszy nie bardzo wiedziałam co chcę zamówić, nie miałam nic konkretnego do kupienia na teraz. Dlatego też postanowiłam w końcu uzupełnić moją serię "Pretty little liars" Sary Shepard. I tym sposobem na mojej półce znalazły się jej dwa ostanie tomy - "Toksyczne" oraz "Mordercze" (każdy za 25, 83 zł).

❉ Empik.
Do Empika zajrzałam po ołówki do rysowania. Moja młodsza siostra chciała, by kupić jej kolorowankę i ostatecznie zdecydowała się na "Harry Potter. Magiczne stworzenia do kolorowania". Książka jest teraz na przecenie -20%. (28,99 zł)


❉ Księgarnia Power.
Nigdy wcześniej stąd nie zamawiałam, a nawet nie słyszałam o tej księgarni. Ale po przeczytaniu "Wybrańców" Kristin Cashore przeszukałam cały Internet, poszukując drugiego tomu. I tu nawet Allegro mnie zawiodło. Ale właśnie w księgarni Power znalazłam i kupiłam "Iskrę", niestety za cenę okładkową (36,70 zł).

❉ Znak.
Na stronie tego wydawnictwa znowu są ogromne przeceny. Ja nic dla siebie nie znalazłam, ale Ada zamówiła "Gambit hetmańskiego" Roberta Forysia. (13,90 zł)

To jest wszystko, co zasiliło nasze zbiory w ostatnich tygodniach. 
A jak u was w czerwcu?

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny stosik, podziwiam za kontynuowanie PLL :) Od dawna poluję na jakąś kolorowankę z Harry'ego. Cieplutko pozdrawiam ♥ Nina z bloga impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. PLL! Ja w tym miesiącu właśnie przeczytałam ostatni tom i jestem z tego powodu mega szczęśliwa <3


    Zapraszam do siebie
    https://toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielki sentyment do serii, zaczęłam ją czytać gdy miała tylko 4 tomy i teraz nie mogę doczekać się zakończenia.

      Usuń
  3. Piękne pozycje :) Aczkolwiek powiem Ci, że trochę drogo dałaś za większość ;/
    Ps. Za kursorkiem lata mi jakaś mgławica niebieskich kropek, cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to dałam jeszcze mniej, w nawiasach podane są aktualne ceny.
      Dziękuję, też bardzo lubię swój kursor :)

      Usuń