czwartek, 28 kwietnia 2016

Book haul, kwiecień 2016.

Do czerwca staramy się już nie kupować...
Zapraszam.

❉ Allegro.
Udało mi się kupić egzemplarz "Posłańca" Markusa Zusaka w tym ładnym, starszym wydaniu. Zapłaciłam za niego 19,99 zł. Później, u innego spredawcy, znalazłam "Tajemniczy ogród" Frances Hodgson Burnett ze Świata książki w oprawie pasującej do innych książek dla dzieci, które posiadam. Kosztowała 11,99 zł. Obie pozycja są w twardej oprawie, w stanie prawie idealnym.

❉ Aros.
No i z okazji braku okazji, że dawno zamówienia na tej stronie nie było, każdy powód jest dobry, żeby kupić książki, zamówiłyśmy 6 tytułów, po 3 na głowę.
Dla Ady "Ugly love" Colleen Hoover (25,83 zł) i dwa trzecie tomy dwóch serii - "Parabellum. Głębia osobliwości" Remigiusza Mroza (24,43 zł) oraz "House of cards. Ostatnie rozdanie" autorstwa Michaela Dobbsa (27,93 zł).


Ja wzięłam dla siebie kolejny tom "Pojedynku", czyli "Zdradę" Marie Rutkoski (24,43 zł), pierwszy tom nowej serii napisanej przez Sarah J. Maas - "Dwór cierni i róż" (27,99 zł) i na koniec "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" Leslye Walton (24,43 zł).

❉ Prezenty.
Niestety nie dla mnie, ale to nie zmienia faktu, że w domu pojawiły się nowe książki. Moja mama dostała od jednej ze swoich znajomych pakiet książek Markusa Zusaka - "Złodziejkę książek" i "Posłańca". I tak, pojawił się on już w tym haulu, ale ta książka jest tak dobra, że nie przeszkadza mi, że teraz mamy dwa wydania. :)

To wszystko, co przybyło do nas od poprzedniego book haulu.
Posiadacie coś z powyższych? Co polecacie przeczytać najpierw?

9 komentarzy:

  1. "Posłańca" czytałam, polecam, bardzo fajna, zmuszająca do refleksji lektura :). Zazdroszczę taaaakich zakupów! Zwłaszcza "Osobliwych przypadków..." <3

    Pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Same dobre książki dorwałaś. Będzie ciężko zdecydować od czego zacząć. ;
    Dwiestronyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Złodziejka książek <3 Zdrada jest świetna, już nie mogę się doczekać trzeciej części!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Dworu cierni i róż. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Posłańca i Złodziejkę czytałam. Nie pożałujesz.
    Sama chcę przeczytać "Osobliwe i cudowne.." oraz nową serię Sarah J. Maas. :)
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie już czytałam i należą do moich ulubionych, planowałam też kupić sobie Złodziejkę, ale wyszło akurat, że moja mama ją dostała:)

      Usuń
  6. W Twoim Book Haul znalazłam, aż trzy książki, które chce jak najprędzej zakupić. I jak tu oszczędzać...?
    Pozdrawiam cieplutko:*
    ksiazkowezamieszanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuuu Parabellum!
    Tak się składa, że na moim blogu jest recenzja pierwszego tomu!
    Pozdrawiam,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe dobytki, zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń