środa, 2 marca 2016

TBR Marzec.

Zapraszam na moje plany czytelnicze na nadchodzący miesiąc.

 Pod koniec lutego zaczęłam dwie książki - "Dziedzictwo ognia" Sarah J. Maas oraz "P S I still love you" Jenny Han. I obie zamierzam dokończyć. Druga z nich jest po angielsku, ale język jest dosyć prosty, więc dosyć szybko się ją czyta.

 Z biblioteki mam wypożyczoną "Żonę podróżnika w czasie" Audrey Niffenegger, moja mama właśnie skończyła ja czytać, więc teraz moja kolej. Czekam też na "Jej wszystkie życia" Kate Atkinson, ale nie wiem czy dorwę ją jeszcze w tym miesiącu.

 Ponadto chciałabym w tym miesiącu także zabrać się za "Magonię" Marii Dahvana Headley oraz "Marcovaldo" Italo Calvino. Są dosyć krótkie (i lekkie) dlatego sprawdzą się świetnie przy czytaniu w komunikacji miejskiej.

 "Światło, którego nie widać" Anthony'ego Doerra miałam przeczytać wcześniej, ale się nie wyrobiłam. Dlatego zamierzam zabrać się za tę powieść podczas przerwy świątecznej.


 No i standardowo, jeśli jakimś cudem przeczytam wszystkie wyżej wymienione pozycje, to zabiorę się za coś z książek przywiezionych od mojej siostry (a przywiozłam ostatnio całą torbę). Do wyboru jest: "Piąta fala" Ricka Yancey, "Lola i chłopak z sąsiedztwa" Stephanie Perkins, "Młodsza" Pameli Redmond Satran i "Najdłuższa podróż" Nicholasa Sparksa.

To tyle w temacie. Dajcie znać, które recenzje chcielibyście przeczytać na moim blogu ;).
Jakie są wasze plany na bieżący miesiąc?

11 komentarzy:

  1. Ciekawe plany czytelnicze, ja również mam ochotę na ''Magonię'', a oprócz tego chcę jeszcze sięgnąć po ''Czerwoną królową'' , ''Szklany miecz'', ''Morze spokoju'' i ''Wodospady cienia''. :D
    Zaczytanego marca! <3
    Buziaki! :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam "Czerwoną królową", ale nie porywa.

      Usuń
  2. Jeśli wystarczy Ci czasu to z Twojej listy polecam szczególnie "Piątą falę". Wspaniała książka, na prawdę warto po nią sięgnąć.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jeśli nie teraz to będzie to pierwsza książka, którą przeczytam w następnym miesiącu :)

      Usuń
  3. Gorąco polecam "Piątą Falę". Ja nigdy nie robię planów czytelniczych bo i tak wiem, że nic z tego nie wyjdzie - zawsze czytam spontanicznie to co mi wpadnie akurat w ręce :) Życzę zaczytanego marca i cieplutko pozdrawiam ♥ http://impresjalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię mieć wszystko zapisane i ustalone :)
      Również pozdrawiam. :*

      Usuń
  4. żona podróżnika w czasie jest świetna! bardzo podobało mi się również Światło, którego nie widać. jestem ciekawa Magonii i Dziedzictwa Ognia, mam nadzieję na recenzje. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Magonii" napiszę na pewno. Co do "Dziedzictwa ognia" to raczej odpuszczę sobie recenzję, bo nie lubię oceniać serii przez pojedyncze tomy, ewentualnie napiszę opinie zbiorową dla całego cyklu. :)

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa książki "Magonia" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda Ci się wszystko przeczytać. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Magonia i Światło, którego nie widać należą do tych, za które chciałabym kiedyś się zabrać. ;d Super plany, ja będę powoli odkopywać się ze swojego wielkiego stosu, a raczej nawet dwóch,chociaż ostatnio napłynęły do mnie dwie książki, a przyjść mają jeszcze cztery.. No, zobaczymy jaki to będzie u mnie marzec. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń