sobota, 26 marca 2016

Liebster Blog Award po raz siódmy.

Właśnie trafiła do mnie kolejna nominacja do LBA, tym razem od A może tak książka?. Ogromnie dziękuję za wyróżnienie.
Zapraszam.

Liebster Blog Award polega na tym, że odpowiadam na 11 pytań, zadanych przez osobę, która mnie nominowała. Następnie wybieram innych blogerów poniżej 200 obserwatorów i zadaję im własne pytania.

❉ Książka, która miała ciekawy opis, ale zostałaś zmuszona do jej przeczytania (lektura szkolna)?
Jeśli muszę przeczytać jakąś książkę to zwykle tego nie robię, dochodzę maks do połowy i nawet jeśli mi się podoba to odkładam, nienawidzę być zmuszana do czegoś. A co do samego pytania, to przyznam, że nigdy nie przeczytałam opisu lektury przed zaczęciem czytania, ogólnie trzymam się z dala od opisów, za dużo zdradzają.

❉  Ekranizacja lepsza niż sama książka?
Mogłabym długo wymieniać, "P S Kocham cię", "Wielki Gatsby", "Charlie", "Była sobie dziewczyna". Żyję też w przekonaniu, że popularne seriale na podstawie niepopularnych książek są zwykle lepsze od pierwowzoru.

❉ Książka-niewypał, czyli prezent książkowy, który okazał się kompletną klapą?
Staram się nie kupować ani nie prosić o książki, które mogłyby mi się nie spodobać, na ogół jestem zadowolona z prezentów. Ale na poprzednie święta dostałam dwie części "Osobliwego domu pani Peregrine". Pierwsza była świetna, druga okazała się słaba, chyba można ją podciągnąć pod to pytanie.

❉ Tydzień bez muzyki czy tydzień bez książki?
Tydzień bez książki. Jeśli wychodzę to zawsze ze słuchawkami w uszach (Bon Jovi all the time). A czasem po powrocie do domu nie mam już siły albo czasu na czytanie.


❉ Bezludna wyspa, możesz zabrać 3 rzeczy. Jakie to będą?
"Nędznicy" Victora Hugo, skrzynka z narzędziami (jestę inżynierę) i Gerard Butler.

❉ Za dużo lukru. Książka/seria, którą wszyscy się zachwycają, a Ciebie ona męczy?
Większość młodzieżówek, one są po prostu słabe, twórczość Rainbow Rowell, Gayle Foreman, Veroniki Roth czy Victorii Aveyard to tylko niektóre z nich.

❉ Film/książka/serial/osoba, która/który zmienił Twój punkt widzenia?
"Łatwa dziewczyna", "Zabić drozda", "Glee",  Markus Zusak, Ryan Tedder, to tylko przykładowo, ale według mnie każda przeczytana książka czy obejrzany film jakoś na nas wpływa.

❉ Ostatni film/bajka, na który byłaś w kinie?
Z tego co pamiętam to "Dobry dinozaur", byłam z młodszą siostrą, nie wiem czy widziałam coś później.

❉ Przenieść się do swojej ulubionej książki, ale być złoczyńcą czy ściągnąć ulubioną postać do świata rzeczywistego, ale liczyć tylko na zwykła znajomość typu "cześć, cześć"?
Być złoczyńcą, chyba bym się w tym odnalazła.


❉ Lody czy gofry?
Lody. Zawsze i wszędzie.

❉ Wakacje, gdzie chcesz się wybrać?
Amsterdam.


Ode mnie nominacje wędrują do:

Pytania do was:
* Ulubione święto.
* Mało znany film zasługujący na większe uznanie.
* Dwudziesta książka na Twojej półce i co o niej myślisz?
* Cover piosenki, Twoim zdaniem lepszy od oryginału.
* Wolisz serie czy pojedyncze książki?
* Gdybyś mógł cofnąć czas, to zmieniłbyś coś w swoim życiu?
* Książka, którą pamiętasz z dzieciństwa?
* Żelki czy czekolada?
* Czytasz/czytałeś lektury szkolne?
* Obecnie najczęściej słuchana przez Ciebie piosenka?
* Znana osoba, z którą chciałbyś porozmawiać.

Ode mnie to wszystko, teraz wasza kolej na odpowiedzi. :)
Jak podoba się nowy wygląd bloga?

5 komentarzy:

  1. Ja chyba też bym wolała tydzień bez książki niż muzyki. Ludzie mnie z rana drażnią jak idę do szkoły, więc słuchawki obowiązkowo hehe. ;)
    A nowy wygląd bloga podoba mi się, taka lekka odmiana nastała. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie za nominację! ;)
    Na pewno odpowiem w wolnej chwili :)

    Pozdrawiam
    Rav http://swiatraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Loooody! Odzywa się wielki żarłacz lodów Izz! A niedługo będzie cieplej i będzie można je jeść! Czekam! Czekam! Czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie lubię czytać opisów, a wychodząc z domu zawsze słucham muzyki! dzięki za nominację, odpowiem na pytania z przyjemności. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym wybrać się do Amsterdamu!
    Wesołych świąt wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń