poniedziałek, 1 lutego 2016

TBR Luty.

Zapraszam na moje plany czytelnicze na nadchodzący miesiąc.


 Mam dwie niedokończone książki z poprzedniego miesiąca - "Oddam ci słońce" Jandy Nelson i "7 razy dziś" Lauren Oliver. Pierwszą z nich przeczytam w pierwszej kolejności, druga poczeka na koniec miesiąca.

❉ Planuję wziąć się za powieści jednotomowe, które znajdują się na moich półkach. Zacznę od najcieńszej - "Między książkami" Gabrielle Zevin, póki jeszcze nie mam wolnego najlepiej będzie nosiło się ją ze sobą.

❉ Potem będę czytać "Piętnaście pierwszych żywotów Harry'ego Augusta" autorstwa Claire North.

❉ Ogólne podniecenie tą książką w końcu nieco opadło, więc po skończeniu wszystkich powyższych lektur mogę w końcu na spokojnie zabrać się za "Światło, którego nie widać" Anthony'ego Doerra.


Myślę, że tyle mi wystarczy, jeśli będę jeszcze miała czas to będę kontynuować wyczytywanie zapasów książek od Ady :).

A jakie są wasze plany?

5 komentarzy:

  1. Pięć książek na miesiąc to ładne plany. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się wszystko przeczytać. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę realizacji planów :)
    Ja w lutym postawiłam sobie za cel dokończyć wszystkie zaczęte książki (a ich trochę jest:D).

    http://www.lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie również czeka "Światło...". Musisz przeczytać "Oddam ci słońce". Jest cudna! Buziaki, Idalia :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia, oby udało Ci się przeczytać to, co sobie zaplanowałaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddam Ci słońce - tyle na nią czekam w bibliotece i nadal jej nie ma. :(
    Światło, którego nie widać również jest ponoć super książką, ale i ona jest dla mnie niedostępna jak narazie ;/

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń