środa, 10 lutego 2016

Liebster Blog Award po raz piąty.

Do Liebster Blog Award zostałam nominowana przez Olivia czytaBardzo dziękuję za nominację.
Zapraszam.

Liebster Blog Award polega na tym, że odpowiadam na 11 pytań, zadanych przez osobę, która mnie nominowała. Następnie wybieram innych blogerów poniżej 200 obserwatorów i zadaję im własne pytania.


❉ Ulubiona szkolna lektura?
Lubię dramaty romantyczne - "Dziady" Adama Mickiewicza i "Kordiana" Juliusza Słowackiego.

❉ Z jakiego gatunku lubisz książki najbardziej?
Fantastyka.

 Jak nazywa się Twój ulubiony autor?
Markus Zusak, Harper Lee, Neil Gaiman, Carlos Ruiz Zafon.

❉  Jaka jest Twoja ulubiona seria książek?
"Igrzyska śmierci", "Saga księżycowa", "Szklany tron", "Trylogia czasu", "Władca pierścieni" i "Cmentarz zapomnianych książek".

❉ Słuchasz muzyki przy czytaniu?
Nie.

 Książka, która najczęściej polecasz?
"Zabić drozda" Harper Lee i "Posłaniec" Markusa Zusaka.

 Lubisz oglądać booktuberów? Jeśli tak, to jakich?
Więcej książków i PeruseProject należą do moich ulubionych.

❉ Twarda czy miękka okładka?
Często nosze książki ze sobą w torebce, a miękkie okładki są dużo lżejsze.

❉  Ile książek przeczytałaś w poprzednim roku?
80.


 Ulubiony serial?
"Pretty little liars", "Mentalista".

❉ Największa pasja?
Kino i rysunek.



Ode mnie nominacje wędrują do:



Pytania do was (bez zmian):

* Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz?
* Gdzie najbardziej chciałbyś mieszkać?
* 12 książka na Twojej półce i co o niej sądzisz?
* Ostatni film widziany w kinie.
* Znienawidzona piosenka.
* Lubisz chodzić do teatru?
* Jakieś nietypowe nawyki?
* Rzecz, którą kupiłeś jako ostatnią.
* Ulubiony przedmiot w Twoim pokoju.
* Jak długo piszesz bloga?

* Żart, który nigdy ci się nie znudzi.

Ja na dziś kończę, życzę miłego dnia wszystkim. :)

12 komentarzy:

  1. "Igrzyska śmierci" mam cały czas w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli polubiłaś "Posłańca", to musisz przeczytać "Złodziejkę książek" tego autora! Buziaki, Idalia :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że przeczytałam "Złodziejkę książek", dzięki niej trafiłam na "Posłańca" ;)

      Usuń
  3. Fantastyka! <3
    Kocham ''Igrzyska śmierci''! *-*
    Uwielbiam rysować!
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej książki autorów, których wymieniłaś jako swoich ulubionych.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie nadrobić, ich książki są warte przeczytania ;)

      Usuń
  5. Dla mnie "Dziady" i "Kordian" to jedna, wielka udręka, ale to dlatego, że generalnie nie przepadam za gatunkami dramatycznymi. Za to "Zabić drozda" własnie skończyłam czytać i już jutro pojawi się jego recenzja na blogu :)
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mi przypomniałaś, że muszę nadrobić jeden odcinek "Słodkich kłamstewek". Świetne odpowiedzi. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  7. 80 książek w roku? Wielki szacun. Ja jeśli przeczytam 52 w tym roku to już będę mega szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tylko przeczytałam 23 książek w 2015 roku Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń