czwartek, 25 lutego 2016

Book haul, luty 2016.

Miałam nie kupować książek...(kolejne zamówienie w drodze)
Zapraszam.

❉ Allegro.
W końcu do tego doszło, stało się, kupiłam ostatnią część Harry'ego Pottera. "Insygnia śmierci" J. K Rowling kosztowały mnie 14,49 zł. I tym sposobem skompletowałam całą serię (a następnego dnia ogłosili wydanie ósmego tomu...).

❉ Dedalus.
Do Dedalusa wstąpiłyśmy z Adą w drodze na "Pięć ostatnich lat". Mi udało się nic nie kupić (tym razem), ale moja siostra nabyła dwie książki: "Lola i chłopak z sąsiedztwa" Stephanie Perkins i "Parabellum. Horyzont zdarzeń" Remigiusza Mroza. Nie pamiętam cen, ale każda z książek kosztowała około 10-15 zł.


❉ EpikBox.
O tym oddzielny post. Wspomnę tylko, że w tym miesiącu otrzymaliśmy "Magonię" Marii Dahvana Headley.

❉ Empik.
Jakiś czas temu na stronie Empika były bardzo kuszące przeceny, więc czemu miałybyśmy nie skorzystać? Ada wzięła dla siebie "Młodszą" Pameli Redmond Satran, książkę, na podstawie której powstał całkiem niezły serial. Ja z kolei wybrałam książkę o której szczerza nadal nie mam pojęcia o czym jest - "Marcovaldo, czyli pory roku w mieście" Italo Calvino.
Innym razem, gdy byłam z mamą na zakupach, w ramach prezentu urodzinowego kupiła mi "Zabić drozda" Harper Lee (37,90zł), w tym nowym wydaniu. To jedna z moich ulubionych książek.


❉ Świat książki.
Okazja życia. "Siła trucizny" Marii V. Snyder za 5zł. Żal było nie wziąć. I tu pytanie do was: orientujecie się może czy dalsze tomy tej serii zostały wydane w wersji papierowej? Zawsze jak szukam to znajduję tylko e-booki.

❉ Other Tees.
Biorąc pod uwagę to, że blog jest poświęcony częściowo także filmom, pokażę wam jeszcze jedną rzecz. Ze strony www.othertees.com zamówiłam bluzę z kapturem, niebieską, z motywem z "Powrotu do przyszłości", wzór znajduje się na plecach (89zł). Bardzo polecam wam tę stronę, jeśli chodzi o ubrania fandomowe, są świetnej jakości i w całkiem przystępnej cenie, mam już kilka rzeczy, często je noszę, piorę i nadal wyglądają jak nowe. Jedyny minus to to, że każdy wzór jest dostępny do kupienia tyko przez 48 godzin.

To wszystko, jak na razie, bo jak wyżej wspomniałam w drodze jest kolejne (duże) zamówienie. 
Co ciekawego udało się wam kupić w ostatnich miesiącach?

12 komentarzy:

  1. Ja na szczęście póki co trwam w swoim postanowieniu nie kupowania książek. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja to znam! "Zbieram na komputer! Nie kupuję już książek, tyle mi zalega na półkach. Ewentualnie te dwie na które czekam.", a kończy się jak zwykle. Do domu trafia kilka zamówień z zawartością wartą stówek kilka ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja powoli wyczytuję to co mam w swojej biblioteczce i nie kupuje więcej ksiązek niż jestem w stanie przeczytać. :)

      Usuń
  3. Ale Ci się poszczęściło w tym miesiącu. Pozdrawiam :)
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadało kupić prezent z serii "ode mnie dla mnie" z okazji zaliczenia wszystkich egzaminów. :D

      Usuń
  4. Ahh, muszę upolować "Magonię"! :)

    Zapraszam także do siebie, trwa konkurs.
    livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Magonię" mam w planach. Mam nadzieję, że uda mi sie zdobyć ją jak najszybciej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też w tym miesiącu zakupiłam drugi tom Parabellum.

    OdpowiedzUsuń