sobota, 2 stycznia 2016

TBR Styczeń.

Zapraszam na moje plany czytelnicze na styczeń.

W pierwszej kolejności chcę doczytać ostanie kilkanaście stron "Wicked. Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu" Gregory'ego Maguire'a (chociaż pewnie w chwili, w której ukazuje się ten post, książka została już przeze mnie skończona).

Kilka osób prosiło o recenzję, więc następna książka po jaką sięgnę to "Pojedynek" Marie Rutkoski. Spodziewajcie się mojej opinii 14 stycznia :).

Jako, że zamówiłam już lutowego EpikBoxa, nadszedł wreszcie czas, aby przeczytać książkę z październikowego pudełka. "Restart" Amy Tintery nie jest długi, więc mam nadzieję, że szybko przez niego przebrnę.

❉ "Imperium ognia" Sabaa Tahir jest ostatnią pozycją, za którą na pewno chcę się zabrać jeszcze w tym miesiącu.


Jeśli przeczytam wszystkie z wyżej wymienionych pozycji i wyrobię się czasowo to wezmę się za książki od Ady, po cichu liczę, że zrobi to samo, nie żeby to czytała. Do wyboru mam: "Oddam ci słońce" Jandy Nelson, "Maybe someday" Coleen Hoover, "7 razy dziś" Lauren Oliver i "Najdłuższą podróż" Nicholasa Sparksa. Liczę na wasze sugestie ;).


A jakie są wasze plany na Nowy Rok?

17 komentarzy:

  1. "Restart" "Maybe Someday" i "7 razy dziś" super książki. :) pozdrawiam wi-kusia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pojedynek" czeka na mojej półce, jestem w trakcie "Imperium ognia", ale "Oddam ci słońce" mogę ci serdecznie polecić! Ale ja niestety fanką Maybe Someday się nie stałam, bo nawet jej nie dokończyłam. Pozdrawiam, Idalia ;**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam "7 razy dziś"! Naprawdę genialna książka! Mi się bardzo podobała :)
    Pozdrawiam
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Najdłuższą podróż" Sparksa też mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ci, aby udało ci się przeczytać te książki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. również mam w planach Pojedynek i Imperium ognia, ale jeszcze bez precyzyjnego określenia kiedy dokładnie, niestety w styczniu nie będę miała zbyt dużo czasu na czytanie :( z czterech ostatnich nie czytałam żadnej, więc nie mogę Ci nic doradzić. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam nic z tej listy, ale niektóre pozycje zapowiadają się ciekawie ;)
    Pozdrawiam!
    naskrzydlachweny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam w planach styczniowych ''Rywalki'' i dalsze części tej serii.
    Miłego czytania :*
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Rywalki" są świetne. Niby nic odkrywczego, ale mają coś w sobie :)

      Usuń
  9. Czytałam "Imperium ognia" i byłam naprawdę bardzo mile zaskoczona tą pozycją, mam nadzieję, że tobie również się spodoba. "Maybe someday" również czytałam - książka czaruje :D Właśnie planuję na przeczytać "Oddam ci słońce", a co jeszcze? Czas i biblioteka pokaże :)
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, słyszałam wiele dobrego :)

      Usuń
  10. Życzę spełnienia planów:)
    Pojedynek <3 Nie mogę doczekać się Twojej recenzji i mam nadzieję, że spodoba Ci się tak samo jak mnie:)
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie mi sie podoba, jestem w jednej trzeciej :)

      Usuń
  11. Już nawet zapomniałam, że mam takie książki xDDDDD (tak, wiem, Twoje trzymam już dłużej)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Pojedynek" ma świetną okładkę ;) Czekam na recenzję :D
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie przeczytałam Ember in the ashes i mogę polecić z czystym sumieniem. Świetna książka, świetni bohaterowie, wydarzenia, akcja i przede wszystkim zakochałam się w stylu autorki <3

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń