czwartek, 3 grudnia 2015

TBR Grudzień.

Zapraszam na moje plany czytelnicze na grudzień.

Pisałam wcześniej, że biorę udział w wyzwaniu Marty z Secret Books, które polega na dokończeniu w grudniu nieprzeczytanych serii, aby w styczniu z czystym sumieniem móc rozpocząć nowe. Postanowiłam dokończyć to co mam u siebie i w tym miesiącu będę czytać "Więźnia nieba" Carlosa Ruiza Zafóna oraz "Miasto cieni" Ransoma Riggsa.

Mam nadzieję też w końcu kontynuować "Cress" Marissy Meyer. Czytam ją w formie elektronicznej, dlatego nie mogę jej skończyć, wolę fizyczne książki.

Nadal zamierzam kontynuować słuchanie audiobooków "Silmarilion" J. R. R. Tolkiena i "Po drugiej stronie lustra" Lewisa Carrolla.

Jeśli starczy mi czasu chciałabym przeczytać "Nigdziebądź" Neila Gaimana. Wspominałam już o tym w poprzednim miesiącu, ale wtedy przeczytałam już dwa dzieła tego autora, a przyjemność trzeba sobie dawkować ;).



Nie biorę udziału w Bookathonie, ponieważ przez studia prawie nie mam czasu, a trwa teraz jeden z gorszych tygodni, więc odpuszczam sobie wyzwania.

A co wy planujecie na ten świąteczny miesiąc? :)

6 komentarzy:

  1. Ja mam ambitny plan przeczytać 2 książki, ale nie wiem czy mi się uda :/
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój plan to przeczytać więcej książek niż to zazwyczaj jest. :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja na razie planuję dokończyć książki, które zakupiłam w ostatnim czasie, a nie miałam kiedy ich dokończyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie książka zwykle musi trochę "postać" zanim się za nią wezmę ;)

      Usuń