czwartek, 24 grudnia 2015

Christmas songs Book TAG.

Przy okazji tego posta, chciałabym życzyć wszystkim spokojnych, wesołych świąt, spędzonych w gronie najbliższych wam osób, do tego zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń.

Yvaine Sempere

Zapraszam na TAG.



Czarny charakter, którego nigdy nie zapomnisz.

Na pewno Mężczyzna imieniem Jack z "Księgi cmentarnej" Neila Gaimana. Pierwsze zdanie, w który wspomniano jego postać po dziś dzień sprawia, że mam ciarki.



Książka, którą chciałbyś zobaczyć pod choinką.

Tu odpowiedź jest prosta, bo zrobiłam niedawno o tym oddzielny post.



Bohater, który przezwyciężył wszystkie przeszkody i uwierzył w siebie.

Pasuje mi tu Ed z "Posłańca" Markusa Zusaka. Nie będę nic o tym więcej mówić, po prostu przeczytajcie tę książkę, jest genialna. :D



* Jaki bohater będzie na szczycie listy zasługujących na rózgę?
Enoch z serii "Osobliwy dom pani Peregrine" Ransoma Riggsa.
*Jaki bohater będzie na szczycie listy zasługujących na piękny prezent?

Fermin Romero de Torres z trylogii "Cmentarz zapomnianych książek" Carlosa Ruiza Zafona, z całą pewnością zasłużył na wyjątkowy prezent.



Książka, która sprawia, że Twoje serce się rozpływa.

Mimo wielu smutnych momentów - "Złodziejka książek" Markusa Zusaka.



Książka, której akcja rozgrywa się w innym kraju niż ten, w którym obecnie mieszkasz.

Czyli praktycznie każda książka, którą przeczytałam, ale wybiorę "Miniaturzystkę" Jessie Burton, ponieważ akcja tej powieści rozgrywa się w Amsterdamie.



Książka, którą czytasz, by wprowadzić się w bożonarodzeniowy klimat.

Mnie w bożonarodzeniowy klimat wprowadza tylko i wyłącznie film "To właśnie miłość", ale w okresie świątecznym lubię sięgać po trochę mroczniejsze książki, typu twórczość Zafona, Gaimana.



3 bohaterów, z którymi spędziłbyś Święta.

Trudny wybór. Ale niech będzie Gwen z "Trylogii czasu" Kerstin Gier, Carswell Thorne z "Sagi księżycowej" Marissy Meyer i Peeta z "Igrzysk śmierci" Suzanne Collins.



Książka, którą byś podpalił, żeby się rozgrzać.

"Mara Dyer" Michelle Hodkin, cokolwiek Jodi Picoult i Rainbow Rowell, ewentualnie "To" Stephena Kinga lub "Grę o tron" George'a R. R. Martina, ale to ze względu na wymiary, dłużej by się paliło=więcej ciepełka.



Książka, którą wszyscy powinni przeczytać.

"Zabić drozda" Harper Lee.



To wszystko na dziś. Do zobaczenia w niedzielę, planuję świąteczny haul. :)

6 komentarzy:

  1. "Złodziejkę książek" muszę w końcu przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przeczytać koniecznie Zabić drozda i Złodziejkę książek. Mam nadzieję, ze to mi się uda:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Tag :)
    http://www.lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie dostałam "Miniaturzystkę", więc niedługo zabieram się do jej czytania, a skoro z jakiegoś powodu wybrałaś ją, jako tą, której akcja rozgrywa się w innym kraju, chociaż takich jest wiele, to nie mogę się doczekać :) Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie czytałam jeszcze ''Złodziejki książek'' ani ''Trylogii czasu'', ale mam zamiar to zrobić w nowym roku!
    Wspaniały TAG!
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń