niedziela, 27 grudnia 2015

Book haul, grudzień 2015.

Zapraszam na nasze grudniowe zakupy i świąteczne prezenty.

❉ Allegro.
Tradycyjne, haul rozpoczynam od kolejnej części "Harry'ego Pottera" J.K. Rowling, którą udało mi się dorwać na allegro. "Czarę ognia" w stanie prawie idealnym wylicytowałam za 15,50 zł. Została mi tylko ostatnia część..

❉ Prezenty świąteczne.
Oczywiście pokazuję tylko książki i z oczywistych powodów nie wypisuję cen. Ale wiem, że wszystko co zaraz zobaczycie zostało zakupione na stronach aros.pl i swiatksiazki.pl oraz w Empiku.

*Mikołaj jak zawsze idealnie trafił w mój gust, bo w tym roku przyniósł mi "Amerykańskich bogów" Neila Gaimana (właśnie skończyłam "Niegdziebądź" tego autora i czuję niedosyt :D), "Pojedynek" Marie Rutkoski, którego wprost nie mogę się doczekać oraz "Idź, postaw wartownika" Harper Lee - wczoraj zaczęłam już ją czytać i jak na razie jest bardzo dobra.


*Dodatkowo w mojej domowej biblioteczce pojawił się pierwszy tom "Tronu z czaszek" należącego do "Cyklu demonicznego" Petera V. Bretta.


*Ada pod choinką znalazła dwie pozycje - "Dziewczynę z pociągu" Pauli Hawkins i polecanego przez Anitę z Book Reviews "Pielgrzyma" Terry'ego Hayes'a. Jej trzynastoletnia siostra, wielka fanka kolorowania ;), wzbogaciła się o "Zaczarowany las".


*Natomiast moja młodsza siostra (8 lat) dostała książki z serii "Matematyczne/Naukowe śledztwo" Davida Glovera - "Amazońska misja" i "Planeta sekretów". Wcześniej miała "Zamek zagadek" i była zachwycona. A wspominam o tym dlatego, że może ktoś będzie szukał prezentu dla dziecka w podobnym wieku.




Za wszystkie prezenty jestem ogromnie wdzięczna i już nie mogę doczekać się, aż będę mogła zagłębić się w te historie.
A czym obdarował was Mikołaj w tym roku? :)

22 komentarze:

  1. Mi też Święty przyniósł Pojedynek <3 Potter za 15 złotych? Od dzisiaj siedzę na allegro cały czas!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto tam kupować, 15 zł to chyba najwięcej, ile wydałam na Harry'ego, a książki są prawie jak nowe :)

      Usuń
  2. Dostałam pod choinką "Idź, postaw wartownika" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i życzę przyjemnego czytania :)

      Usuń
  3. Gratuluję zdobyczy! Ja pod choinkę dostałam różnorodne prezenty. Znalazły się też 4 książki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Ile wspaniałości! Harry Potter <3
    "Pojedynek" też bym baaaardzo chciała chapnąć ;)

    Buziak! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę prezentów ;) a z Harrym Potterem zrobiłaś deal życia ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że znajdę "Insygnia śmierci" w równie atrakcyjnej cenie :)

      Usuń
  6. Gratuluję tylu ciekawych pozycji! :D
    Ja od mikołaja dostałam pakiet "Dawca"(Lois Lowry)
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury! :)
    ~Bacha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i mam nadzieję, że będziesz zadowolona z "Dawcy" ;) Przyjemnego czytania!

      Usuń
  7. Cóż, ja wybrałam wygodne rozwiązanie i poprosiłam o (po czym dostałam) bony do empiku! Teraz mam 100zł do wydania na książki i gotuję się do zakupów ;)
    Pozdrawiam!
    http://naskrzydlachweny.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że napiszesz recenzję Pojedynku. świetne prezenty. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz spodziewać się pod koniec stycznia/na początku lutego :)

      Usuń
  9. Masz świetnego Mikołaja :D Mój przyniósł mi tylko dwie książki :/ Czekam na recenzję "Amerykańskich Bogów" i "Pojedynku" :D
    Pozdrawiam, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze powiem Ci że masz boski kursor ;p przez dobre 5 min latałam nim po ekranie chichrając jak nawiedzona xD
    Jejka ile książków *-*
    i Pielgrzym *-*
    Ja chcę ! :( :D
    Miłego czytania ;p

    Buziaki i obserwuję ♥
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że ci się tak podoba :D

      Usuń
  11. Widzę, że Mikołaj się nie obijał u Ciebie w tym roku:D No i ten Harry! Ja niestety z allegro niewiele mam wspólnego, ale chyba będę musiała się tym zainteresować :D Sama poluje na coś Neila Gaimana:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  12. Też znalazłam "Dziewczynę z pociągu" pod choinką! A "Zaczarowany las".. też bym przygarnęła, mimo że to prezent trzynastolatki. Ja dostałam książkę do kolorowania z motywami z Harry'ego Pottera ;). I gratuluję udanej licytacji Czary Ognia. Pamiętam jakie ogromne sumy (tak mi się wtedy wydawało, byłam dzieckiem, które w skarbonce miało piętnaście złotych ;D) przy premierach osiągał HP.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie już dawno temu trafił Pielgrzym ale się jeszcze nie złożyło żeby przeczytać... Zazdroszczę Gaimana i Tronu z czaszek! ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń