wtorek, 3 listopada 2015

TBR Listopad.

Zapraszam na krótki post o mich planach czytelniczych na listopad.


W podsumowaniu października wspominałam, że zaczęłam czytać "Baśniarza" Antoni Michaelis. A więc już nie czytam "Baśniarza". Przeczytałam inny opis (wcześniej patrzyłam na ten z tyłu książki, ten zobaczyłam inny, na skrzydełku) i zupełnie straciłam zainteresowanie, przypomina mi coś w stylu "Charlie" Stephena Chbosky'ego albo "Szukając Alaski" Johna Greena. Średnio te dwie pozycje lubię to dałam sobie spokój, książka była wypożyczona z biblioteki.

Jako, że 20 listopada ma swoją premierę druga część filmu "Kosogłos" to uznałam, że musze odświeżyć sobie całą trylogię Suzanne Collins: "Igrzyska śmierci", "W pierścieniu ognia" i "Kosogłosa".

❉ Zamierz dalej kontynuować słuchanie "Silmarillionu" Johna Ronalda Reuela Tolkiena, a jeśli skończę to następna będzie "Alicja po drugiej stronie lustra" Lewisa Carrolla.

Moje ambitne plany uzupełnię jeszcze o Neila Gaimana i jego "Nigdziebądź", uwielbiam jego styl pisania, a ta książka czeka na mnie od kiedy zdałam egamin na prawo jazdy, czyli około pół roku.



Jeszcze nie wiem czy będę miała okazję wypożyczyć cos z biblioteki, ale jesli już to raczej coś krótkiego.
A co wy planujecie przeczytać w tym miesiącu?

3 komentarze:

  1. Na pewno "Gdzie jesteś, Jimmy?". Póki co zaczęłam, i nie wiem jak mi to pójdzie.
    Oo, zapomniałam, że to w listopadzie ma swoją premierę "Kosogłos", może też przeczytam "Igrzyska Śmierci"... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Trylogię Igrzyska Śmierci i już nie mogę doczekać się filmu! :) Po twórczość Gaimana chcę sięgnąć od dawna, więc czekam na Twoją opinię. Ja nie mam zbyt ambitnych planów, bo ten miesiąc będę miała cały zawalony, więc będę szczęśliwa, jeśli uda mi się przeczytać chociaż trzy książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam już kilka książek i komiksów Gaimana, mają świetny klimat, a "Księga cmentarna" należy do moich ulubionych powieści :)

      Usuń