piątek, 2 października 2015

TBR Październik.

Oto moje plany czytelnicze na październik.
☁Zapraszam

Chcę zacząć (właściwie już zaczęłam) ten miesiąc od książek wypożyczonych z biblioteki, bo wiem, że będę musiała je niedługo oddać. Mam dwie. Obecnie czytam "Królową Tearlingu" Eriki Johansen, a na półce czekają "Smażone zielone pomidory" Fannie Flagg.

W tym miesiącu w końcu zamierzam zabrać się za "Fangirl" Rainbow Rowell i mam nadzieję, że spodoba mi się o wiele bardziej od "Eleonory i Parka", która według mnie była mocno średnia.

Chciałabym też skończyć "Cress" Marissy Meyer, już niedługo premiera czwartego tomu "Sagi księżycowej", czyli "Winter".  Niestety w Polsce wydano tylko dwie pierwsze części.

Jeśli moja siostra skończy w najbliższym czasie "Dziedzictwo ognia" Sarah J. Maas to na pewno od razu ją przeczytam, nie mogę się już doczekać.

A na koniec, jako że jestem w nastroju na horror (wszystko przez serial "Scream") chcę przeczytać coś Stephena Kinga, do wyboru "Komórka", "Cmętarz zwieżąt" lub "Ręka mistrza". Wyjdzie w praniu po którą sięgnę. Jeżeli jeszcze w ogóle zdążę w tym miesiącu ;).



I to by było na tyle. A wy co planujecie przeczytać w bieżącym miesiącu?

4 komentarze:

  1. Dużo książek. Mam nadzieję, że uda ci się zrealizować plany:) Ja nie planuję. Czytam to na co mam akurat ochotę. Teraz mi się zachciało na przykład jakiegoś romansidła to czytam "Dla ciebie wszystko" Nicholasa Sparksa. U mnie wszystko wychodzi w praniu :)
    Pozdrawiam,
    http://lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Sparksa, przeczytałam dużo jego książek, w kolejce czekam "Najdłuższa podróż", "Dla ciebie wszystko" świetne :).

      Usuń
  2. Brałam się kiedyś za "Komórkę"... i była przeciętna... dotarłam do połowy i odstawiłam, bo... się przy niej nudziłam... była momentami tak przewidywalna jak jakiś trzeciorzędny thriller, a nie Stephen King. W porównaniu z "Zieloną milą"... to naprawdę przepaść, aż trudno było uwierzyć, że to ten sam autor.

    http://noszolata.blogspot.com/2015/09/pazdziernikowy-tbr.html <- zapraszam do mnie na TBR. Przyznam, że dopiero się uczę książkowego blogowania, więc proszę o wyrozumiałość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jak na razie "Komórka" odpada, dzięki i na pewno zajrzę ;)

      Usuń