czwartek, 24 września 2015

Premiery kinowe 2015.

Zapraszam na krótki post o najbardziej wyczekiwanych przeze mnie premierach filmowych (w Polsce) ostatnich miesięcy tego roku.

❉Październik.
2 października: 
Praktykant Nie przepadam za komediami, ale widząc w obsadzie Anne Hathaway i Roberta DeNiro dam mu szansę. Liczę na lekki, przyjemny film na odstresowanie. 
16 października:
Pentameron Uwielbiam baśniowe klimaty.
23 października:
Crimson Peak. Wzgórze krwi Zaintrygował mnie zarówno opis, jak i zwiastun filmu.
Piotruś. Wyprawa do Nibylandii Jak już wspominałam, uwielbiam baśnie, myślę że to będzie ciekawa interpretacji książki J.M Barrie'ego.




❉Listopad.
6 listopada:
Spectre Szczerzę przyznam, że z serii filmów o agencie 007 widziałam tylko te z Craigiem, jakoś nie mogę zabrać się za te wcześniejsze. To ostatni Bond z tym aktorem, więc koniecznie musze wybrać się do kina.
Earl i ja, i umierająca dziewczyna Słyszałam pozytywne opinie o książcę, liczę że wydadzą ją u nas przed premierą filmu #najpierwksiazkapotemfilm
Sufrażystka Raz na jakiś czas trzeba obejrzeć coś ambitniejszego, o poważniejszej tematyce.
20 listopada:
Kosogłos, część 2 To chyba najbardziej wyczekiwana przez książkoholików premiera tego roku. Już nie mogę się doczekać na zakończenie, kocham książki Suzanne Collins i liczę na równie dobrą ekranizację. A poza tym (spojlery): film ma mieć epilog, więc Evelark kids♡ i nareszcie śmierć Coin (nienawidzę Julianne Moore).
Nad morzem Nie ważne o czym byłby ten film, ważne że graja w nim Brad Pitt i Angelina Jolie. Ale pomijając Brangelinę to film zapowiada się wspaniale.
27 listopada:
Makbet Szkoda, że dopiero teraz, a nie 2 lata temu jak omawialiśmy to w liceum. Mimo to zobaczę, bo uwielbiam ekranizacje dzieł Szekspira.




❉Grudzień.
18 grudnia:
Gwiezdna wojny VII Przebudzenie mocy Nie wiem o czym dokłanie to będzie, więc powiem tylko jedno: NA-RE-SZCIE!




A wy na co najbardziej czekacie? Czy przegapiłam jakieś warte uwagi filmy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz