poniedziałek, 28 września 2015

Book haul, wrzesień 2015.

Oto nowości, które dotarły do mnie i do mojej siostry we wrześniu.
Zapraszam


❉Allegro.
Chcę zebrać wszystkie części "Harry'ego Pottera" J. K. Rowling. "Więźnia Azkabanu" wygrałam na aukcji za 9,49zł, używaną, ale jest w stanie prawie idealnym. Teraz poluję na "Czarę ognia".

❉Aros.
A na arosie przeceny, do 9 października 35% zniżki na książki. Więc zamówiłyśmy dziewięć...
Dla siebie wybrałam "Światło, którego nie widać" Anthony'ego Doerra (25,99zł) w miękkiej oprawie, ale jest też wersja w twardej z obwolutą. Chcę to przeczytać odkąd zobaczyłam to na zagranicznym booktubie. Wzięłam też pakiet "Igrzyska śmierci", "W pierścieniu ognia" i "Kosogłos" Suzanne Collins (51,35zł), bo czytałam to kilka lat temu z biblioteki, a teraz przed premierą ostatniej części filmu chcę odświeżyć sobie całą trylogię.


Za to Ada zamówiła same nowości, również cztery pozycje. Po pierwsze kontynuacja"House of cards" czyli "Ograć króla" Michaela Dobbsa (25,94zł). Następnie "Klejnot" Amy Ewing (24,64zł), piękna okładka, intrygujący opis i "Oddam ci słońce" Jandy Nelson (23,99zł), o której ostatnio zrobiło się głośno i nie moge doczekać się aż w końcu poznam tę historię. Ostatnia książka to oczywiście trzecia część "Szklanego tronu", "Dziedzictwo ognia" Sarah J. Maas (25,99zł). Strasznie gruba i mam nadzieję, że warto było na nią tyle czekać :D. 


Mamy jeszcze "Tajemny ogród" Johanny Basford (16,19zł), czyli jedną z popularnych ostatnio kolorowanek. Jeśli jesteście ciekawi efektów, napiszcie w komentarzach, postaram się stworzyć oddzielny post. :)
❉Kiosk.
Ostatnią książką w tym haulu są "Echa pamięci" Katherina Webb (12,99zł), powieść dla której odwiedziłyśmy około 20 kiosków/sklepów, w których można kupić gazety. Była dołączona do "Pani domu", do wyboru były jeszcze dwie inne książki z literatury kobiecej. Zapowiada się ciekawie, chociaż ludzie w pociągu dziwnie się na mnie patrzyli jak na głos czytałam jej opis ;).

❉Empik.
Kolejna rzecz, której się naszukałyśmy jest płyta z muzyką z filmu "Drvie" (39,99zł), jak już wspominałam w TMI TAGU, uwielbiam ten soundtrack, kupiłam go do słuchania w samochodzie, teraz czuję się jak Ryan Gosling, potrzebuję jeszcze kurtki za skorpionem. 

"If I drive for you, you give me a time and a place. I give you a five-minute window, anything happens in that five minutes and I’m yours no matter what. I don’t sit in while you’re running it down. I don’t carry a gun… I drive. "

To by było na tyle :). A co wam udało się kupić w tym miesiącu? 

4 komentarze:

  1. Aros, moja miłość. Uwielbiam te ceny i promocje!

    Pozdrawiam,
    Po Książkach Mam Kaca

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wymienionych książek przeczytałam tylko Harry'ego i Igrzyska. Jak najbardziej polecam <3. Ja ostatnio robiłam zakupy na początku miesiąca. Trafiła do mnie "Piąta fala", "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", "Prawie jak gwiazda rocka" (wszystkie 3 pozycje udało mi się kupić po 13 zł/szt :), "Szklany tron", "Miasto zagubionych dusz", "Opal", "Mechaniczny książę" i "Mechaniczna księżniczka" <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne zdobycze, "Szklany tron" cudowny <3

      Usuń
  3. Wow Potter za niecałe 10 zł :o Ja moją serie Harrego mam w tym wydaniu "dla dorosłych" podobało mi się a teraz to już sam nie wiem czy dobrze zrobiłem :) Zapraszam do mnie :)
    http://first-page-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń